Page 127 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 127
pol odličnih in večinoma odlične (Z = –4,76; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. 127
Pri spremenljivki zavezanost učenju najvišje povprečje dosegajo tisti_e z veči-
noma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav dobrimi in pol odličnimi oce-
nami, večinoma prav dobrimi ocenami, tisti_e s pol prav dobrimi pol dobrimi
ocenami, večinoma dobrimi ocenami, pol zadostnimi pol dobrimi ocenami in
nazadnje tisti_e z večinoma zadostnimi ocenami.

Socialne spretnosti (χ2(6) = 33,06; p < 0,001): večinoma zadostne in veči-
noma odlične (Z = –3,33; p = 0,001), pol zadostnih pol dobrih in pol prav dob-
rih pol dobrih (Z = –3,23; p = 0,001), pol zadostnih pol dobrih in pol prav dobrih
pol odličnih (Z = –3,22; p = 0,001), pol zadostnih pol dobrih in večinoma odlič-
ne (Z = –4,05; p < 0,001), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = –3,67; p <
0,001); vsi ostali p > 0,004. Pri spremenljivki socialne spretnosti najvišje pov-
prečje dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav
dobrimi in pol odličnimi ocenami, pol prav dobrimi pol dobrimi ocenami, tis-
ti_e z večinoma prav dobrimi ocenami, z večinoma dobrimi ocenami, tisti_e s
pol zadostnimi pol dobrimi ocenami in nazadnje tisti_e z večinoma zadostni-
mi ocenami.

Pozitivna identiteta (χ2(6) = 22,71; p = 0,001): ): pol zadostnih pol dobrih in
večinoma odlične (Z = –3,28; p = 0,001), večinoma dobre in večinoma odlične
(Z = –3,81; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. Pri spremenljivki pozitivna identiteta
najvišje povprečje dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tis-
ti_e s pol prav dobrimi in pol dobrimi ocenami, pol prav dobrimi pol odličnimi
ocenami, večinoma prav dobrimi ocenami, večinoma dobrimi, pol zadostnimi
pol dobrimi in nazadnje tisti_e z večinoma zadostnimi ocenami.

ANOVA za pozitivne vrednote:
Analiza homogenosti varianc je pokazala, da so variance pri spremenljivki po-
zitivne vrednote homogene, zato smo nadalje interpretirale rezultate ANO-
VE. Slednji so pokazali, da se povprečne vrednosti pri spremenljivki pozitiv-
ne vrednote med skupinami statistično pomembno razlikujejo (F(6) = 6,09; p
< 0,001), pri čemer je Bonferronijeva post-hoc primerjava pokazala, da so po-
membne razlike razvidne med posamezniki_cami s približno pol zadostnih
pol dobrih ocen ter večinoma odličnimi ocenami (p = 0,002), večinoma dobri-
mi in večinoma odličnimi ocenami (p < 0,001); vsi ostale parne primerjave ima-
jo p > 0,004. Iz povprečij je razvidno, da pri spremenljivki pozitivne vredno-
te najvišja povprečja dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo
pol prav dobrih pol odličnih ocen, pol prav dobrih pol dobrih ocen, večinoma
prav dobre, pol zadostnih pol dobrih, večinoma dobre in nazadnje večinoma
zadostne ocene.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132