Page 115 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 115
licno izobraževanje, srednje strokovno izobraževanje, osnovna šola, in na- 115
zadnje gimnazija.

ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Analiza homogenosti varianc je pokazala, da so variance pri spremenljivki an-
ksioznost homogene, zato smo nadalje interpretirale rezultate ANOVE. Slednji
so pokazali, da se povprečne vrednosti anksioznosti med skupinami tipov šole
med seboj statistično značilno razlikujejo (F(4) = 5,34; p < 0,001). Bonferronije-
va post-hoc primerjava je pokazala, da so pomembne razlike razvidne med gi-
mnazijo in srednje poklicnim izobraževanjem (p = 0,001), pri čemer gimnazijci_
ke dosegajo višje aritmetične sredine. Ostale parne primerjave niso statistično
značilne (vsi p > 0,036). Pri spremenljivki čuječnost smo zaradi približno nor-
malne porazdelitve prav tako izvedli ANOVO. Ker predpostavki o homogenosti
varianc ni zadoščeno, smo upoštevale rezultate robustnega Welchevega testa
za enakost povprečij. Povprečne vrednosti čuječnosti se med skupinami tipov
šole med seboj statistično značilno razlikujejo (F(4, 106,348) = 5,79; p < 0,001).
Bonferronijeva post-hoc primerjava je pokazala, da so pomembne razlike raz-
vidne med osnovno šolo in gimnazijo (p < 0,001), pri čemer imajo osnovnošol-
ci_ke višjo aritmetično sredino v primerjavi z gimnazijci_kami. Ostale parne
primerjave niso statistično značilne (vsi p > 0,054).

Tretje merjenje

Tabela 97: Povprečja in standardne deviacije glede na tip šole
za vprašalnik empatije, čuječnost in lestvice anksioznosti v tretjem
merjenju

Osnovna šola Gimnazija Srednje strokovno Srednje poklicno Nižje poklicno
izobraževanje izobraževanje izobraževanje
Empatična skrb M SD M SD M SD M SD M SD
Zavzemanje 3,43 0,72 3,55 0,66 3,51 0,65 3,37 0,58 3,46 0,71
perspektive
Anksioznost 3,22 0,69 3,38 0,63 3,32 0,63 3,15 0,59 3,24 0,61

COVID-19 anksioznost 2,57 0,90 2,81 0,79 2,67 0,85 2,38 0,85 2,38 1,21
Čustva 2,35 0,97 2,61 0,92 2,62 1,00 2,52 1,07 2,37 1,33
Skrbi 2,34 0,94 2,60 0,87 2,45 0,91 2,19 0,86 2,17 1,24
3,06 1,05 3,20 0,91 3,07 0,99 2,73 1,06 2,92 1,29
Odločanje 2,69 1,10 3,00 0,99 2,86 1,05 2,55 1,06 2,38 1,48
Čuječnost 4,10 1,09 3,72 0,98 3,83 1,00 4,11 1,07 4,45 1,32

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120