Page 111 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 111
Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)

Prvo merjenje

Tabela 93: Povprečja in standardne deviacije glede na tip šole
za vprašalnik empatije, čuječnost in lestvice anksioznosti v prvem
merjenju

Osnovna šola Gimnazija Srednje strokovno Srednje poklicno Nižje poklicno
izobraževanje izobraževanje izobraževanje
M SD M SD M SD M SD M SD
0,67 3,66 0,61 3,61 0,67 3,47 0,56 3,38 0,62
Empatična skrb 3,57 0,61 3,31 0,60 3,30 0,62 3,22 0,54 3,31 0,72
0,80 2,85 0,75 2,75 0,82 2,62 0,83 2,98 1,29
Zavzemanje perspektive 3,21 0,94 3,03 0,90 3,07 0,98 3,03 1,02 3,25 1,32
0,88 2,62 0,84 2,52 0,90 2,40 0,89 2,80 1,36
Anksioznost 2,69 0,96 3,34 0,88 3,26 0,94 3,12 0,96 3,35 1,32
0,97 2,99 0,91 2,86 0,97 2,71 0,95 3,09 1,33
COVID-19 anksioznost 2,83 0,98 3,70 0,84 3,83 0,97 4,05 0,98 3,92 1,82

Čustva 2,43 111

Skrbi 3,31

Odločanje 2,78

Čuječnost 4,06

Tabela 94: Povprečja in standardne deviacije glede na tip šole
za pripadnost, različnost in prispevanje, v prvem merjenju

Osnovna šola Gimnazija Srednje strokovno Srednje poklicno Nižje poklicno
izobraževanje izobraževanje izobraževanje
Pripadnost M SD M SD M SD M SD M SD
Različnost 3,09 0,56 3,16 0,51
Prispevanje 3,48 0,98 3,58 0,87 3,15 0,50 3,13 0,50 2,90 0,55
2,60 0,70 2,44 0,56
3,47 0,89 3,43 0,90 3,31 1,27

2,60 0,65 2,82 0,66 2,81 1,22

Empatična skrb (χ2(4) = 23,99; p < 0,001): gimnazija in srednje poklicno izobra-
ževanje (Z = –3,73; p < 0,001), gimnazija in nižje poklicno izobraževanje (Z =
–3,34; p = 0,001); vsi ostali p > 0,007. Največ empatične skrbi izražajo tisti_e
v gimnaziji, sledijo srednje poklicno izobraženi_e in nazadnje nižje poklicno
izobraženi_e.

Zavzemanje perspektive (χ2(4) = 11,45; p = 0,022): osnovna šola in gi-
mnazija (Z = –2,93; p = 0,003); vsi ostali p > 0,027. Višje povprečje so dosegli
gimnazijci_ke.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116