Page 98 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 98
2. Sodelovanje v Mreži za promocijo večjezičnosti
V Mreži za promocijo večjezičnosti lahko sodelujejo kot članice ali soiz-
vajalke programa mreže različne izobraževalne ustanove (vrtec, osnovna
šola, srednja šola, dijaški domovi, CŠOD, fakultete, Univerza za tretje ži-
vljenjsko obdobje in sorodne ustanove), ki uresničujejo načela mreže in iz-
polnjujejo pogoje v pravilniku.
3. Načela Mreže za promocijo večjezičnosti
– Članica Mreže za promocijo večjezičnosti spoštuje in spodbuja
razvijanje in rabo vseh jezikov, ki so prisotni v ustanovi.
– Raznojezičnost v ustanovi živi v praksi tako, da se vsi deležniki
(učenci, učitelji, starši, vodstveno in strokovno osebje) počutijo
vključene in spoštovane ne glede na to, kateri jezik uporabljajo.
– Vsi v ustanovi, članici mreže, se zavedajo vrednot in prednosti
raznojezičnosti in medkulturnosti ter jih preko različnih dejav-
nosti uresničujejo v praksi.
– Mreža za promocijo večjezičnosti celovito vključuje in spremlja
vse jezike v izobraževalnem procesu.
4. Poslanstvo Mreže za promocijo večjezičnosti
Poslanstvo Mreže za promocijo večjezičnosti je živeti in širiti naslednja na-
čela:
– vzgojo za spoštovanje vseh jezikov in kultur,
– spodbujanje in širjenje ozaveščenosti in spoštovanja jezikovne in
kulturne drugačnosti in raznolikosti,
– razvijanje kulture dialoga in strpnih odnosov,
– ustvarjanje spodbudnega okolja za razvoj vseh jezikov.
5. Upravna struktura Mreže za promocijo večjezičnosti
Upravna struktura Mreže za promocijo večjezičnosti sestoji iz naslednjih
organov:
– Programski svet
– Nacionalni koordinator Mreže za promocijo večjezičnosti – pred-
sednik mreže
98
V Mreži za promocijo večjezičnosti lahko sodelujejo kot članice ali soiz-
vajalke programa mreže različne izobraževalne ustanove (vrtec, osnovna
šola, srednja šola, dijaški domovi, CŠOD, fakultete, Univerza za tretje ži-
vljenjsko obdobje in sorodne ustanove), ki uresničujejo načela mreže in iz-
polnjujejo pogoje v pravilniku.
3. Načela Mreže za promocijo večjezičnosti
– Članica Mreže za promocijo večjezičnosti spoštuje in spodbuja
razvijanje in rabo vseh jezikov, ki so prisotni v ustanovi.
– Raznojezičnost v ustanovi živi v praksi tako, da se vsi deležniki
(učenci, učitelji, starši, vodstveno in strokovno osebje) počutijo
vključene in spoštovane ne glede na to, kateri jezik uporabljajo.
– Vsi v ustanovi, članici mreže, se zavedajo vrednot in prednosti
raznojezičnosti in medkulturnosti ter jih preko različnih dejav-
nosti uresničujejo v praksi.
– Mreža za promocijo večjezičnosti celovito vključuje in spremlja
vse jezike v izobraževalnem procesu.
4. Poslanstvo Mreže za promocijo večjezičnosti
Poslanstvo Mreže za promocijo večjezičnosti je živeti in širiti naslednja na-
čela:
– vzgojo za spoštovanje vseh jezikov in kultur,
– spodbujanje in širjenje ozaveščenosti in spoštovanja jezikovne in
kulturne drugačnosti in raznolikosti,
– razvijanje kulture dialoga in strpnih odnosov,
– ustvarjanje spodbudnega okolja za razvoj vseh jezikov.
5. Upravna struktura Mreže za promocijo večjezičnosti
Upravna struktura Mreže za promocijo večjezičnosti sestoji iz naslednjih
organov:
– Programski svet
– Nacionalni koordinator Mreže za promocijo večjezičnosti – pred-
sednik mreže
98