Page 100 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 100
Promovira delovanje mreže in izvirnih pedagoških praks v zvezi
z raznojezičnostjo.

– Sodeluje s sorodnimi mrežami v mednarodnem prostoru.
– Enkrat letno pripravi novinarsko konferenco, na kateri skupaj s

programskim svetom predstavi dejavnosti mreže.
– Povezuje mrežo s strokovnimi združenji, ministrstvom, zadolže-

nim za izobraževanje, in sorodnimi ustanovami.
– Pri svojem delu tesno sodeluje s koordinatorji priključenih usta-

nov.

5.3 Koordinator članice mreže in razvojni tim
Ravnatelj ali vodja članice mreže imenuje in razrešuje koordinatorja in
razvojni tim v skladu z razvojnim načrtom ustanove. Njihov mandat traja
2 leti. Ponovno imenovanje je možno. Kontakt koordinatorja mreže je
objavljen na spletni strani članice mreže in na spletni strani mreže.

5.3.1 Naloge koordinatorja članice mreže
– Koordinator članice skupaj z razvojnim timom pripravi program

dejavnosti in letno poročilo o realiziranih nalogah.
– Koordinira dejavnosti in skrbi za povezovanje z drugimi članica-

mi mreže.
– V sodelovanju z učitelji jezikov in drugih predmetnih vsebin na-

črtuje dolgoročne in kratkoročne cilje, analizira rezultate dejav-
nosti.
– Skrbi za obveščanje medijev o organizaciji dogodkov..
– Se udeležuje letnih srečanj mreže.
– Se povezuje z nacionalnim koordinatorjem.

6. Vizija Mreže za promocijo večjezičnosti
Mreža za promocijo večjezičnosti spodbuja, sprejema in uresničuje načela
in vrednote sobivanja in sožitja narodov in narodnih skupnosti v večjezič-
nem in kulturno prepletenem globalnem svetu.

100
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105