Page 101 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 101
mreža za promocijo večjezičnosti kot sistemska rešitev ...

7. Članstvo v Mreži za promocijo večjezičnosti
Članstvo Mreže za promocijo večjezičnosti je na voljo vsem javnim in za-
sebnim vzgojnim in izobraževalnim ustanovam v Republiki Sloveniji in v
zamejstvu.

8. Naloge članov Mreže za promocijo večjezičnosti
Članice Mreže za promocijo večjezičnosti so po sprejetju v mrežo odgovor-
ne za pripravo in izvedbo lastnega razvojnega načrta, uresničevanje nacio-
nalnih smernic in njim ustrezno oblikovanih nalog glede na njihovo spe-
cifiko.

9. Pogoji za včlanitev v Mrežo za promocijo večjezičnosti
Pogoji za včlanitev v mrežo se izpolnjujejo s kvantitativno in kvalitativno
uresničitvijo naslednjih vsebin / dejavnosti:

1.1 Vzpostavitev spodbudnega izobraževalnega okolja za razvoj
raznojezičnosti vseh deležnikov

– Dejavnosti ozaveščanja celotnega kolektiva o tolerantnem spreje-
manju drugačnosti, izdelava gradiv in biltenov v ta namen

– Poučevanje najmanj dveh jezikov v kurikulu
– Jezikovna izobraževanja učiteljev nejezikovnih predmetov, vzgo-

jiteljev in strokovnih delavcev
– Ponudba jezikovnih tečajev za starše in širšo javnost
– Organizacija jezikovnih tekmovanj in drugih debatnih tekmo-

vanj
– Vključevanje učencev/ dijakov v raziskovalne naloge na področju

raznojezičnosti in medkulturnosti
– Izvajanje večjezične bralne značke, drugih bralnih tekmovanj in

jezikovnih natečajev
– Organizacija prireditev ob evropskem dnevu jezikov, dnevu ma-

terinščin ipd.
– Izdaja večjezičnega časopisa, izvajanje programa internega večje-

zičnega radija

101
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106