Page 163 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 163
matematika v soft clil pristopu v gimnaziji

Tabela 2: Mnenja dijakov po zaključenem modulu

Matematične Litva (N) Slovaška (N) Avstrija (N) Slovenija (N)
teme v mo- ++ + - - - ++ + - - - ++ + - - - ++ + - - -
dulu so mi 2 15 7 2 4942 0320 2430
bile všeč. 2 11 11 2 2872 1301 0432
Matematične
teme v mo- 2 9 11 4 0 3 10 6 0122 0414
dulu so se mi
zdele težke. 10 8 6 1 5 10 2 2 2111 4410
Bolje se učim
nemško/ru- 8 11 5 2 4843 2300 2421
sko, če so
teme poveza-
ne z matema-
tiko.
Ugotovil
sem, da v
vsakdanjem
življenju pot-
rebujem ma-
tematiko.
V splošnem
se rad učim
matematiko.

Legenda: ++ : popolnoma se strinjam +delno se strinjam, - delno se ne strinjam, - -
popolnoma se ne strinjam

Najvišji delni indeks učinkovitosti se nanaša na trditev 4 (Opazil sem,
da matematiko rabim v vsakdanjem življenju) in znaša 4,0 (povprečje za
vse države). To pomeni, da se približno 80 % dijakov v celoti ali delno stri-
nja s to trditvijo. Ugotavljamo, da je modul dosegel svoj namen. Delni in-
deks učinkovitosti je pod 1 za trditvi 2 in 3. Za trditev 2 (Matematične teme
v modulu so bile zame pretežke) je indeks učinkovitosti 0,8 pretežno zara-
di avstrijskih dijakov. Najnižji delni indeks učinkovitosti je 0,5 za trditev 3
(Nemščino oz. ruščino se lahko bolje naučim, če so teme povezane z matema-
tiko). V vseh državah se več kot dve tretjini dijakov ne strinja s to trditvijo
ali se le delno strinja z njo.

V tabeli 3 smo s križcem označili, katere teme so bile izbrane kot naj-
manj oz. najbolj všečne v različnih državah10.

10 Učne enote so podrobneje opisani v prilogi. Navedeni so: ime, cilji in kompetence lo-
čeno za tuji jezik, matematiko in druge (npr. prečne kompetence), problemsko orien-
tiran kontekst in didaktični potek.

163
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168