Page 79 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 79
pouk slovenščine v furlaniji - julijski krajini med epidemijo covida-19 ...

Jagodic, Devan. Znanje in raba slovenskega jezika med mladimi v slovenskem
zamejstvu v Italiji’, v Novak-Lukanovič S. (ur.), Jezikovni profil mladih v
slovenskem zamejstvu. Mladi v slovenskem zamejstvu, zv. 4. Inštitut za
narodnostna vprašanja, Slovenski znanstveni inštitut, Slovenski naro-
dopisni inštitut Urban Jarnik, Slovenski raziskovalni inštitut, Ljubljana,
2019: 67–120.

Lightbown, Patsy, Spada, Nina. How Languages are Learned. 2. izdaja. Oxford
University Press, Oxford, 2006.

Melinc Mlekuž, Maja. Didaktično-metodični vidiki pouka slovenščine na slo-
vensko-itali- janskem stiku/Didactic-Metodological Aspects of Teaching
Slovenian in the Slovenian Italian Cultural Contact Area. V R. Andres, L.
Rezoničnik, M. Rožič & N. Zavašnik (ur.) Slovanski jeziki na stičišču kul-
tur / Slavic Languages on the Cultural Contact. Zveza društev Slavistično
društvo Slovenije, Študentska sekcija, Ljubljana, 2016: 241–49, 51–59.

Melinc Mlekuž, Maja. Sporazumevalna zmožnost v šolah s slovenskim učnim
jezikom v Italiji. Razprave in gradivo, Revija za narodnostna vprašanja 83,
2019: 67–82.

Mikolič, Vesna. Nekatere lastnosti sporazumevalne zmožnosti v slovenskem
in italijanskem jeziku v dvojezičnem okolju Slovenske Istre. Slavistična
revija 53, 2005: 49–70.

Skela, Janez, Sešek, Urška, Dagarin Fojkar, Mateja. Opismenjevanje v tujem/
drugem jeziku na zgodnji stopnji, v Pižorn K. (ur.), Učenje in poučevanje
dodatnih jezikov v otroštvu, Ljubljana, ZRSŠ, 2009: 220–245.

Patton Quinn, Michael. How to Use Qualitative Methods in Evaluation, Los
Angeles, Sage, 1987.

Thürmann, Eike, Vollmer, Helmut, Irene Pieper, Irene. Language(s) of Schoo-
ling: Focusing on vulnerable learners. Strasbourg: Language Policy Divi-
sion, Directorate of Education and Languages, DGIV, Council of Euro-
pe, 2010.

79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84