Page 78 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 78
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

uploads/2021/03/Anketa-med-pedagoskim-kadrom.pdf (pridobljeno 21.
2. 2022).
Bogatec, Norina, Brezigar, Sara, Mezgec, Maja. Pouk na daljavo v osnovnih šo-
lah s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim
poukom v Italiji med epidemijo bolezni covid-19. Sodobna pedagogika,
feb. 2021, letn. 72, posebna št., 2021: 44–68.
Bogatec, Norina. Upadanje rojstev in prihodnost slovenske šole. Za tretjino
manj otrok. Primorski dnevnik, 16. januar, 2022: 10.
Brezigar, Sara, Zver, Sofija. Priprava učnih gradiv za poučevanje slovenščine v
FJK: študija primera in razvojne možnosti. Razprave in gradivo, Revija za
narodnostna vprašanja 83, 2019: 51–67.
Brewster, Jean, Ellis, Gail, Girard, Denis. The Primary English Teacher‘s Guide.
Penguin English, London, 2002.
Brown, H. Douglas. Language Assessment: Principies and Classroom Practices.
Pearson Educa- tion, New York, 2004.
Brumen, Mihaela. Pridobivanje tujega jezika v otroštvu. DZS, Ljubljana, 2003.
Churchill Gilbert A. jr., Iacobucci D. Marketing Research: Methodological Fou-
ndations, Thomson, South-Western, 2005.
Dagarin Fojkar, Mateja. Tako majhen, pa že govori angleško, Vzgoja in izobra-
ževanje, 36, 1, 2005: 8–10.
Ferbežar, Ina. Merjenje in merljivost v jeziku. Slavistična revija 47 (4), 1999:
417–436.
Flecha, Ramon, Soler, Marta. Turning Difficulties into Possibilities: Enga-
ging Roma Families and Students in School through Dialogic Learning,
Cambridge Journal of Education, 43, 4, 2013: 451–465.
Grgič, Matejka. Teoretska izhodišča in metodološki okvir pri izdelavi uporab-
nikom prijaznejšega spletišča: primer platforme SMeJse – slovenščina kot
manjšinski jezik. Slovenščina 2.0, 2017: 85–110.
Grgič, Matejka. Manjšinski jeziki med Italijo in Slovenijo – zakaj potrebuje-
mo čezmejno šolstvo? Razprave in gradivo, Revija za narodnostna vpra-
šanja 83, 2019: 35–50.
Jagodic, Devan. Učenje slovenščine kot drugega/tujega jezika pri odraslih v
obmejnem pasu Furlanije - Julijske krajine: anketa med udeleženci jezi-
kovnih tečajev. V D. Jagodic & Š. Čok (ur.) Med drugim in tujim jezikom.
Poučevanje in učenje slovenščine pri odraslih v obmejnem pasu Furlanije
Julijske krajine. Ciljno začasno združenje Jezik-Lingua, SLORI, Trst, 2013:
37–70.

78
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83