Page 65 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 65
učinek br anja besed na br anje neumetnostnega besedila in br alno r azumevanje

Phonological Awareness and Later Influence of Phonological Memory
throughout Reading Acquisition« Journal of Research in Reading 34 no.
3 (2011): 346-363.
Papadimitriou, Artemis M., Vlachos, Filippos M. »Which Specific Skills De-
veloping during Preschool Years Predict the Reading Performance in the
First and Second Grade of Primary School?« Early Child Development
and Care, 184 no. 11 (2014): 1706-1722.
Pečjak, Sonja »Psihološki vidiki bralne pismenosti« (2012) Ljubljana: Filozofska
fakulteta.
Ropič, Marija. »Zmožnost zaznavanja začetnih in končnih glasov v nezložnih
in večzložnih besedah.« Didactika Slovenica – Pedagoška obzorja 31 no. 1
(2016): 44–55.
Ropič, Marija. »Razvoj določenih ravni glasovnega zavedanja v predšolskem
obdobju.« V: Haramija, Dragica. (Eds.). Bralna pismenost v predšolski
vzgoji in izobraževanju. Maribor: Pedagoška fakulteta v Mariboru, 2017.
Ropič Kop, Marija. The Ability to Perceive Initial and Final Sounds in a Word.
V: Lipovec, Batič, Janja, Kranjec, Eva (ur.). New Horizons in Subject-Spe-
cific Education: Research Aspects of Subject-Specific Didactics. 2020, str.
53–69. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/481ž
Ropič Kop, Marija, Vizjak Puškar, Nika. Tekoče branje : 6. gradnik. V: Hara-
mija, Dragica (ur.). Gradniki bralne pismenosti : teoretična izhodišča. 1.
izd. Maribor: Univerzitetna založba Univerze: Pedagoška fakulteta; Lju-
bljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2020. Str. 161-186, https://
press.um.si/index.php/ump/catalog/view/515/631/1148-2
Ropič Kop, Marija in Klar Zadravec, Saša Zmožnost učencev v branju besed v
začetku 1. razreda V: Žagar, Igor Ž. (ur.), Mlekuž, Ana (ur.). Raziskovanje
v vzgoji in izobraževanju : medsebojni vplivi raziskovanja in prakse : [ve-
čavtorska znanstvena monografija]. Brezplačna elektronska izd. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut, 2021, str. 43-58 https://www.pei.si/ISBN/978-961-
270-343-1.pdf
Strickland, Dorothy S. »Strategies for Beginning Readers and Writers and Those
Needing Additional Support and Intervention in Teaching phonics Today.«
Newark, DE: International Reading Association, (2011): 50–56.
Tafa, Eurimia and Manolitsis, George »A Longitudinal Literacy Profile of Gre-
ek Precocious Readers« Reading Research Quarterly 43 no. 2 (2008): 165-
185.

65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70