Page 47 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 47
smenjevanje učencev prvega vzgojno-izobr aževalnega obdobja v luči dela na daljavo...

Pečjak, Sonja. Ravni razumevanja in strategije branja. Trzin: Different, 1995.
Program osnovna šola. Slovenščina. Učni načrt (posodobljena izdaja). Ljublja-

na: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo,
2018.
Ropič, Marija. Podaljšano opismenjevanje. Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo, 1996.
Stebbins, Robert A. Exploratory Research in the Social Sciences. Thousand
Oaks, CA: SAGE, 2001.
Thomas, Almut E., »First and second graders' reading motivation and reading
comprehension were not adversely affected by distance learning during
COVID-19,« Frontiers in Education, 6 (2021), https://doi.org/10.3389/fe-
duc.2021.780613
Tomasik, Martin J., Laura A. Helbling in Urs Moser, »Educational gains of in-
-person vs. distance learning in primary and secondary schools: A na-
tural experiment during the Covid-19 pandemic school closures in Swi-
tzerland,« International Journal of Psychology, 65, št. 4 (2020): 566–576,
https://doi.org/10.1007/s11125-021-09582-6

47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52