Page 46 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 46
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

Literatura
Engzell, Per, Arun Frey in Mark D. Verhagen, »Learning loss due to scho-

ol closures during the COVID-19 pandemic,« Proceedings of the Na-
tional Academy of Sciences 118, št. 17 (2021). https://doi.org/10.1073/
pnas.2022376118
Erhatič, Blanka in Aleksandra Štih. Z besedo na dan: Poslušamo, govorimo, be-
remo in pišemo. Maribor: Obzorja, 2007.
Frančeškin, Jana, Mira Kramarič, Marija Ropič in Mateja Urbančič Jelovšek.
Na vrtiljaku črk. Priročnik za učitelje in vzgojitelje v 1. razredu devetletne
osnovne šole. Ljubljana: Rokus, 2002.
Golli, Danica. Opismenjevanje v prvem razredu. Novo mesto: Pedagoška ob-
zorja, 1991.
Grom, Katarina, »Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne
šole,« Revija za elementarno izobraževanje 9, št. 1 (2016): 63–67.
Krek, Janez in Mira Metljak. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji. Ljubljana: Narodna in univerzitetna knjižnica, 2011.
Križaj Ortar, Martina, Lidija Magajna, Sonja Pečjak in Tereza Žerdin. Sloven-
ščina v 1. triletju devetletne osnovne šole. Trzin: Izolit, 2000.
Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrtcih. Ljubljana: Ministrstvo za šol-
stvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1999.
Legvart, Polona, Maja Kerneža in Metka Kordigel Aberšek. »Primary scool
students' natural science digital literacy competence in digital learning
environments.« V Science and technology education: developing a global
perspective: proceedings of the 4th International Baltic Symposium on Sci-
ence and Technology Education (BalticSTE2021), Šiauliai, 21-22 June, 2021,
uredil Vincentas, Lamanauskas, 105–114. Šiauliai: Scientia Socials, 2021.
Marjanovič Umek, Ljubica, »Govorna kompetentnost malčkov in otrok kot
napovednik zgodnje in kasnejše pismenosti,« Sodobna pedagogika, 61, št.
1 (2010): 28–45.
Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti za obdobje 2019–2030. Pri-
dobljeno 25. 3. 2021 iz: https://www.gov.si/novice/2020-01-15-nacionalna-
-strategija-za-razvoj-bralne-pismenosti-za-obdobje-2019-2030/.
Pečjak, Sonja. Kako do boljšega branja. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo in šport, 1993.
Pečjak, Sonja. Osnove psihologije branja. Spiralni model kot oblika razvijanja
bralnih sposobnosti učencev. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fa-
kultete, 1999.

46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51