Page 157 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 157
medinstitucionalne učeče se skupnosti: metoda za zagotavljanje mehkega pr ehoda ...

stitucijami in strokovnimi delavci, vplivajo na višjo stopnjo zaupanja ter
spoštovanja dela drug drugega. Na tej osnovi zaključujemo, da se MUSS iz-
kazujejo kot pomembna metoda dela za izboljšanje pedagoške kontinuitete
in s tem mehčanja prehoda iz vrtca v osnovno šolo.

Literatura
Brajković, Sanja. Profesionalne učeče se skupnosti v vrtcih in osnovnih šolah.

Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019.
Brooker, Liz. Supporting Transitions in the Early Years. New York : Open Uni-

versity Press, 2008.
Cochran-Smith, Marilyn, Lytle, in Susan S. Teacher Learning Communities

– Teacher Learning and the New Professional Development, Communi-
ty, Teacher Learning Communities, 2002. https://education.stateuniversi-
ty.com/pages/2483/Teacher-Learning-Communities.html. Pridobljeno
16.februar, 2022
Vonta, Tatjana. Zagotavljanje kontinuitete vzgojno- izobraževalnega dela
na prehodu med vrtcem in osnovno šolo: elaborat raziskovalne naloge
(1.faza). Ljubljana: Pedagoški inštitut, 1993.
Dumčius, Rimantas, Peeters, Jan, Hayes, Noirin., Van Landeghem, Georges,
Siarova, Hana, Peciukonytė, Laura, Cenerić, Ivana, in Hulpia, Hester.
Study on the effective use of early childhood education and care in preven-
ting early school leaving. Brussels: European Commission, 2014.
Dunlop, Aline-Wendy, in Fabian, Hilary. Informing transitions in the early ye-
ars. Maidenhead: McGraw-Hill Education, 2007.
Margetts, Kay, Kienig, Anna. (Eds.). International perspectives on transition
to school: Reconceptualising beliefs, policy and practice. London: Routled-
ge, 2013.
Moss, Peter. (Ed.). Early childhood and compulsory education: Reconceptuali-
sing the relationship. London: Routledge, 2013.
Vidmar, Maša. OECD prehodi : pregled politik in praks izobraževalnih sistemov
na področju prehoda otrok iz vrtca v šolo.Eurydice Slovenija, 2017.
ht t p://w w w.eu r yd ic e . si /i nde x .php/pr i sp e v k i-fok u s/1 2 230 - o e c d-preho d i-
-pregled-politik-in-praks-izobrazevalnih-sistemov-na-podrocju-preho-
da-otrok-iz-vrtca-v-solo. Pridobljeno 16.februar, 2022.
Van Laere, Katrien., Boudry, Catherine., Balduzzi, Lucia., Lazzari, Arianna.,
Susane, Prodger, Adrian, Welsh, C. Geraghty, S., Režek, Mateja., in Mli-
nar, Mateja.. Sustaining Warm and Inclusive Transitions across the Early
Years. Final report with implications for policies and practices. Ljubljana:
Pedagoški inštitut, 2019.

157
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162