Page 107 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 107
stališča univer zitetnih študentov do orodij za poučevanje na daljavo ...

davatelji pri pouku tujega jezika stroke.6 V zadnjem sklopu smo anketirane
vprašali po njihovem odnosu do poučevalnih metod in pristopov pri po­
uku tujega jezika stroke7. V rezultatih so prikazane frekvence in porazde-
litve spremenljivk, ki smo jih potrebovali za preverjanje raziskovalnih hi-
potez. Trditve, ki so jih anketirani ocenjevali, so predstavljene v Tabeli 22.
Pri tem navajamo tudi okrajšave, ki se pojavljajo v vseh tabelah.

Tabela 22: Trditve o stališčih do orodij poučevanja na daljavo

Trditev Okrajšava
v tabelah
Orodja za poučevanje TJS na daljavo se lahko prilagodijo kateri koli obliki in spe-
cifiki poučevanja TJS (ne glede na tipologijo in število študentov). A1
Uporabnikom orodij za poučevanje TJS na daljavo je ponujena pomoč pri reševa- A2
nju problemov. A3
Orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabnikom omogočajo uporabo različnih
komunikacijskih kanalov (avdio, video, besedilo). A4
Orodja za poučevanje TJS na daljavo omogočajo fleksibilno uporabo svojih funk- A5
cij (možnost izvajanja več stvari istočasno, dostop do različnih funkcij na osno- A6
vi diverzifikacije). A7
Menim, da so orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabna za vse uporabnike. A8
Menim, da so orodja za poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s poseb- A9
nimi potrebami. A10
Orodja za poučevanje TJS na daljavo lahko uporabljamo tudi izven spleta, pri če- A11
mer ohranimo njihovo funkcionalnost in vsebino. A12
Orodja za poučevanje TJS na daljavo imajo sposobnost integriranja skupine slu- A13
šateljev z uporabo sinhronega in asinhronega komuniciranja. A14
Visokošolski učitelji lahko pri uporabi orodij za poučevanje TJS na daljavo pre- A15
verjajo prisotnost študentov. A16
Večina visokošolskih učiteljev pri uporabi orodij za poučevanje TJS na daljavo
kaže »domačnost«.
Večina visokošolskih učiteljev kaže osnovna znanja uporabe orodij za poučeva-
nje TJS na daljavo.
Orodja za poučevanje TJS na daljavo visokošolskim učiteljem omogočajo aktivno
upravljanje učnega procesa.
Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj odnos do visokošolskega učitelja. 
Učni pristopi in metode visokošolskega učitelja so pri poučevanju TJS na daljavo
bistveno prispevali k mojemu boljšemu znanju. 
Z orodji za poučevanje TJS na daljavo znam rokovati.
Posedujem osnovna tehnična znanja za delo z orodji za poučevanje TJS na dalja-
vo. 

6 Anketirani so lahko izbrali vse metode in tehnike, ki so jih predavatelji uporablja-
li med poučevanjem na daljavo: slušno-jezikovna metoda, prevajalna metoda, CLIL,
na dejavnosti osredinjen pristop, komunikacijski pristop, medpredmetni pristop, je-
zikovna kopel in pristop raznoterih inteligentnosti.

7 Pri tem so anketirani trditve lahko ocenjevali na lestvici od 1 (sploh se ne strinjam)
do 10 (popolnoma se strinjam).

107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112