Page 379 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 379
o avtorjih

diagnostic Assessment, Chameleon consulting, participated in the studies
“Quality of life of Patients after Kidney Transplantation” and “Explaining
effective and efficient problem solving of triplet relationship in science con-
cepts representations”, EU projects (HAND in HAND, BRAVEdu, ETTE-
CEC) and led the evaluation of a national project (Inovativna učna okolja
podprta z inovativno pedagogiko 1:1). Currently, she is working on several
EU projects (HEAD, DITEAM and NEMO) and is a PhD candidate in Ex-
perimental Psychology.

Ana Mlekuž je diplomirana politologinja (smer mednarodni odnosi) ter
magistrica znanosti na področju ekonomije. Trenutno je doktorska študent-
ka na Univerzi v Mariboru, na Pedagoški fakulteti (smer Vodenje v vzgoji in
izobraževanju), zaposlena pa je kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu.
Glavna področja njenega raziskovanja sta vodenje v vzgoji in izobraževanju
ter vzgoja in izobraževanje v multikultudnem okolju. Sodeluje na različnih
raziskovalnih projektih ter pri mednarodnih raziskavah znanja.
Ana Mlekuž holds BA in political science (International Relations) and
M.Sc. in Economic Science (Financial literacy). She is a PhD candidate at
the Faculty of Education in Maribor (field of study: Leadership in educa-
tion) and a researcher at the Educational Research Institute (ERI) in Lju-
bljana. Her field of research is leadership in education and education in
a multicultural environment. She participates in various research projects
and large scale international assessments.

Tina Vršnik Perše je doktorica znanosti na področju Pedagogike. Zaposle-
na je na Oddelku za temeljne pedagoške predmete na Pedagoški fakulte-
ti, Univerze v Mariboru kot izredna profesorica, kjer je nosilka predmetov,
vezanih na občo pedagogiko, na različnih študijskih programih. Dopolnil-
no je zaposlena tudi kot višja znanstvena sodelavka na Centru za elevaci-
jske študije na Pedagoškem inštitutu. Glavna področja njenega raziskovan-
ja so inkluzija otrok s posebnimi potrebami, profesionalni razvoj učiteljev
in sodelovanje med šolo in starši. Kot vodja projektov in raziskovalka je
sodelovala v različnih mednarodnih evalvacijskih študijah, aplikativnih
raziskovalnih projektih in nacionalnih evalvacijskih študijah. Kot koor-
dinatorica in sodelavka se vključuje v različne programe za usposabljanje
učiteljev in drugih strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju. Trenut-
no je tudi prodekanica za izobraževalno dejavnost na Pedagoški fakulteti
Univerze v Mariboru.

379
   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384