Page 378 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 378
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

giko je zaposlena na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Njeno znan-
stveno raziskovalno delo obsega dve glavni področji raziskovanja, in sicer
participacijo v šoli in posodabljanju pouka. Rezultate svojega raziskoval-
nega dela objavlja v znanstvenih in strokovnih člankih v Sloveniji in tujini.
Monika Mithans graduated in the fields of pedagogy and German transla-
tion studies at the University of Maribor, Faculty of Arts, in 2009. She com-
pleted her PhD in educational sciences at the University of Maribor, Facul-
ty of Education in 2017. She currently works as an Docent the University of
Maribor, Faculty of Education. Her scientific research work comprises two
main fields of research, namely school participation and modernization of
educational process. She has been publishing scientific and educational ar-
ticles in Slovenian and foreign magazines.

Polona Jančič Hegediš je zaključila študija razrednega pouka in sociologije.
Zaposlena je kot asistentka na področju specialne didaktike družboslovja
na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Vpisana je na doktorski štu-
dijski program Edukacijske vede na Pedagoški fakulteti Um. Raziskovalno
se ukvarja s konstruktivističnim poučevanjem zgodnjega družboslovja. Še
posebej jo zanima izkustveno učenje.
Polona Jančič Hegediš graduated in the fields of primary education and so-
ciology. She works as an assistant in the field of special didactics of soci-
al sciences at the Faculty of Education, University of Maribor. She is enrol-
led in the doctoral study program of Educational Sciences at the Faculty of
Education University of Maribor. Her research interests include constructi-
vist teaching of early social sciences. She is particularly interested in expe-
riential learning.

Manja Veldin je psihologinja in raziskovalka na Pedagoškem inštitutu v
Ljubljani. Sodelovala je s Centrom za psihodiagnostična sredstva, Svetoval-
nico Kameleon, v študijah “ Kvaliteta življenja bolnikov po presaditvi led-
vice “ in “ Pojasnjevanje učinkovitosti reševanja problemov s področja tro-
jne narave predstavitev naravoslovnih pojmov “, EU projektih (ROKA v
ROKI, BRAVEdu, ETTECEC) in vodila evalvacijo nacionalnega projek-
ta (Inovativna učna okolja podprta z inovativno pedagogiko 1: 1). Trenut-
no sodeluje na več evropskih projektih (HEAD, DITEAM in NEMO) in je
doktorska kandidatka eksperimentalne psihologije.
Manja Veldin is a psychologist and works as a researcher at the Educational
Research Institute in Ljubljana. She cooperated with the Centre for Psycho-

378
   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383