Page 377 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 377
https://w w w.doi.org/10.32320/978-961-270-339-4.377-394

O avtorjih

Milena Ivanuš Grmek je zaključila študij pedagogike in sociologije na Uni-
verzi v Ljubljani, na Filozofski fakulteti. Doktorirala je prav tako na Uni-
verzi v Ljubljani, na Filozofski fakulteti. Kot redna profesorica za didaktiko
je zaposlena na Univerzi v Mariboru na Pedagoški fakulteti. V svojem raz-
iskovalnem delu se posveča posodabljanju pouka, kurikularnim spremem-
bam na področju sekundarnega izobraževanja in profesionalnemu razvoju
učiteljev. Rezultate svojega raziskovalnega dela objavlja v Sloveniji in tujini.
Trenutno je dekanja Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru.
Milena Ivanuš Grmek, graduated in the fields of pedagogy and sociology at
the University of Ljubljana, Faculty of Arts. She defended her PhD thesis at
the University of Ljubljana, Faculty of Arts. She works as the Full Professor
of Didactics at the University of Maribor, Faculty of Education. Her scien-
tific research work comprises three main fields of research: modernization
of educational process, curriculum changes in secondary school education
and professional development of teachers. She has been publishing scientif-
ic and specializing texts in Slovenian, as well as in foreign magazines. Con-
sidering her current position at the University of Maribor, Faculty of Edu-
cation, she is dean.
Monika Mithans je zaključila študij pedagogike in prevajanja in tolmačenja
nemščine na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru. Leta 2017 je doktori-
rala na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Kot docentka za pedago-

377
   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382