Page 346 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 346
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse
Marjanovič Umek, Ljubica. Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstvenorazi-
skovalni inštitut Filozofske fakultete, 2004.
Papalia E. Diane, Wendkos Olds, Sally in Duskin Feldman, Ruth. Otrokov svet:
otrokov razvoj od spočetja do konca mladostništva. Ljubljana: Educy, 2003.
Pimm, David. Symbols and meanings in school mathematics. London and New
York: Routledge, 1995.
Powell R., Sarah, Nurnberger-Haag, Julie. “Everybody Counts, but Usually Just
to 10! A Systematic Analysis of Number Representations in Children’s Bo-
oks.” Early Education and Development, vol. 26, št. 3 (2015): 377–398.
346
Marjanovič Umek, Ljubica. Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstvenorazi-
skovalni inštitut Filozofske fakultete, 2004.
Papalia E. Diane, Wendkos Olds, Sally in Duskin Feldman, Ruth. Otrokov svet:
otrokov razvoj od spočetja do konca mladostništva. Ljubljana: Educy, 2003.
Pimm, David. Symbols and meanings in school mathematics. London and New
York: Routledge, 1995.
Powell R., Sarah, Nurnberger-Haag, Julie. “Everybody Counts, but Usually Just
to 10! A Systematic Analysis of Number Representations in Children’s Bo-
oks.” Early Education and Development, vol. 26, št. 3 (2015): 377–398.
346