Page 332 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 332
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

org/docserver/282b9edd-en.pdf?expires=1611519848&id=id&accname=gu-
est&checksum=9F326CE3BCFBA8C2AC3B96A0DD59E55E (10.10. 2019).
Požarnik, Barica Marentič. „Visokošolska didaktika in didaktično usposa-
bljanje visokošolskih učiteljev pri nas.“  Andragoška spoznanja  26, no. 2
(2020): 15-32.
Resolucija o Nacionalnem programu visokega šolstva 2011–2020 Pridobljeno s
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=RESO71 (10. 10. 2019).
Strateški okvir za evropsko sodelovanje v izobraževanju in usposabljnaju (ET
2020) Pridobljeno s https://ec.europa.eu/education/policies/european-poli-
cy-cooperation/et2020-framework_sl (10. 10. 2019).
Talis 2018 Slovenija. »Vseživljenjsko učenje učiteljev in ravnateljev«: Izsledki
mednarodne raziskave poučevanja in učenja Talis 2018 ed. Barbara Japelj
Pavešić, et al. (Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019).
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. „Educati-
on 2030: incheon declaration and framework for action for the imple-
mentation of sustainable development goal 4.“ (2016). Pridobljeno s http://
uis.unesco.org/sites/default/files/documents/education-2030-incheon-fra-
mework-for-action-implementation-of-sdg4-2016-en_2.pdf (10.10. 2019).
Young, Clive, and Nataša Perović. „Rapid and creative course design: as easy as
ABC?.“ Procedia-Social and Behavioral Sciences 228 (2016): 390-395.

332
   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337