Page 329 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 329
profesionalni r azvoj učiteljev in upor aba »abc learning design« pristopa
Slika 9: Načrtovanje učnih pristopov ter preverjanja in ocenjevanja (B)
sebojno razpravljali, delili svoje izkušnje in iskali izboljšave. Cilj fokusne
skupine učiteljev je bil osredotočen na potek dela v skupini, organizacijo
dela, doživljanje smiselnosti in uporabnosti predstavljenega pristopa. Pri-
sotna je bila visoka raven angažiranosti članov delovne skupine, sodeloval-
no delo in kreativen dialog.
Rezultati in ugotovitve
V Veliki Britaniji potekajo delavnice z uporabo ABC pristopa že več let, va-
nje pa je bilo vključeno že več kot 1000 učiteljev vseh izobraževalnih nivo-
jev ter zasnovanih več kot 300 povsem novih izobraževalnih modulov. Me-
toda je priljubljena tudi na drugih univerzah v Evropi in širše.
329
Slika 9: Načrtovanje učnih pristopov ter preverjanja in ocenjevanja (B)
sebojno razpravljali, delili svoje izkušnje in iskali izboljšave. Cilj fokusne
skupine učiteljev je bil osredotočen na potek dela v skupini, organizacijo
dela, doživljanje smiselnosti in uporabnosti predstavljenega pristopa. Pri-
sotna je bila visoka raven angažiranosti članov delovne skupine, sodeloval-
no delo in kreativen dialog.
Rezultati in ugotovitve
V Veliki Britaniji potekajo delavnice z uporabo ABC pristopa že več let, va-
nje pa je bilo vključeno že več kot 1000 učiteljev vseh izobraževalnih nivo-
jev ter zasnovanih več kot 300 povsem novih izobraževalnih modulov. Me-
toda je priljubljena tudi na drugih univerzah v Evropi in širše.
329