Page 321 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 321
učeče se skupnosti kot del kompetentnega sistema podpore ...

ssional development. V Pathways to Professional Early Childhood Educa-
tion, 57-71, ur. Michel Vandenbroeck, Mathias Urban in Jan Peeters, New
York: Routledge.
Režek, Mateja, Jager, Jerneja in Mervic, Tina. 2020. Supporting the collabora-
tion between ECEC core and assisting practitioners. Experiences of pro-
fessional learning communities in two Slovenian pilot kindergartens.
Ljubljana: Educational research institute. Pridobljeno s: https://www.va-
lue-ecec.eu/wp-content/uploads/2020/11/Country-Report_single-page_
SL.pdf
Tankersley, D., Brajković, S., Handžar, S., Rimkiene, R., Sabaliauskiene, R.,
Trikić, Z. in Vonta, T. (2013). Od teorije k praksi. Vodnik po pedagoških
področjih kakovosti ISSA. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Urban, Mathias, Vandenbroeck, Michel, Lazzari, Arianna, van Laere, Katri-
en in Peeters, Jan. 2012. Competence Requirements in Early Childhood
and Care. Final Report. London, Ghent: University of East London, Cass
School of Education; University of Ghent, Department for Social Welfa-
re Studies. Pridobljeno s: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED534599.pdf.
Vonta, Tatjana. 2011. Vloga mrežnega povezovanja v profesionalnem razvoju
vzgojitelja. V: Vonta (ur.), Ševkušič (ur.): Izzivi in usmeritve profesional-
nega razvoja učiteljev = Izazovi i usmerenja profesionalnog razvoja učite-
lja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

321
   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326