Page 249 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 249
učitelji v obdobju prve razglasitve epidemije covid-19 ...

vaj ne izvajajo, smo preverili z Mann Whitney U testi (za podvzorec učite-
ljev; n = 36) in Studentovimi t-testi (za celoten vzorec; N = 242), pri čemer
smo zaradi številčnosti testov pri preverjanju statistične značilnosti upora-
bili Bonferronijevo korekcijo.

Rezultati

Opisna statistika

Povprečne vrednosti, standardni odkloni in Pearsonovi korelacijski koefi-
cienti so predstavljeni v Tabeli 41. Vse spremenljivke so se statistično značil-
no povezovale v pričakovani smeri. Pozitivna vidika psihološkega funkci-
oniranja (duševno blagostanje in zadovoljstvo z življenjem v času pandemije
COVID-19) sta pozitivno povezana, enako se pozitivno povezujejo tudi ne-
gativni vidiki psihološkega funkcioniranja (splošna anksioznost, kompo-
nente anksioznosti čustva, skrbi, odločanje ter COVID-19 anksioznost in
stres v času pandemije COVID-19). Pozitivni vidiki psihološkega funkcioni-
ranja se statistično značilno negativno povezujejo z negativnimi vidiki psi-
hološkega funkcioniranja.

Tabela 41: Opisne statistike in korelacijski koeficienti za celoten vzorec (N = 242)

Lestvice M SD 1 2 3 4 5 6 7
3,65 0,62 ,23**
1 Duševno ,96** ,66** ,49**
blagostanje 6,61 ,80** ,66** ,30**
,79** ,50**
2 Zadovoljstvo 2,27 1,99 ,55** ,44**
z življenjem
2,31
3 Stres v času 2,18 0,98 -,48** -,34**
pandemije 2,56
2,40
4 Splošna 2,32 0,63 -,69** -,40** ,51**
anksioznost 0,65 -,69** -,40** ,55**
0,87 -,52** -,34** ,39**
5 Čustva 0,79 -,52** -,26** ,29**
0,88 -,33** -,27** ,40**
6 Skrbi

7 Odločanje

8 COVID-19 an-
ksioznost

Opombe. *p < 0,05; **p < 0,01.

249
   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254