Page 203 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 203
govorne prvine pri osnovnošolskem pouku retorike

Marentič Požarnik, Barica, in Lavrič, Andreja. Predavanja kot komunikacija:
kako motivirati in aktivirati študente. Ljubljana: Znanstvena založba Filo-
zofske fakultete, 2011.

Podbevšek, Katarina. Govornost literarnih besedil. Maribor: Aristej, 2017.
Podbevšek, Katarina. »Razvijanje izraznosti glasu pri študentih Dramske

igre.« V Govor v pedagoški praksi, ur. Katarina Podbevšek in Nina Žavbi,
189–197. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete in UL AGR-
FT, 2019.
Tivadar, Hotimir. »Položaj slovenskega govora skozi prizmo stavčne fonetike
– aktualizacija opisa osnovnih besedilnofonetičnih parametrov.« Jezik in
govor 63, 2–3 (2018): 7–25.
Žagar Ž., Igor, Žmavc, Janja, in Domajnko, Barbara. Učitelj kot retorik: Reto-
rično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški
inštitut, 2018.
Žavbi, Nina. »Kako poučevati govor (izzivi sodobnega odrskega govora z vi-
dika pravorečne norme).« V Govor v pedagoški praksi, ur. Katarina Pod-
bevšek in Nina Žavbi, 181–188. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete in UL AGRFT, 2019.
Žmavc, Janja, Cestnik, Mojca, Žagar Ž., Igor. Učni načrt. Program osnovna
šola. Retorika [Elektronski vir]: izbirni predmet. Ljubljana: Ministrstvo za
izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, 2019.
Žmavc, Janja. Nekoč k retorju in gledališkemu igralcu – kam pa danes? (Po-
skus kritičnega pogleda na kurikularne umestitve govornega nastopa v
okviru osnovnošolskega izobraževanja). V Govor v pedagoški praksi, ur.
Katarina Podbevšek in Nina Žavbi, 75–83. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete in UL AGRFT, 2019.

203
   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208