Page 149 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 149
medvrstniško nasilje med študentkami in študenti ...

Tabela 27: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke, ki napovedujejo
besedno viktimizacijo

Besedna viktimizacija

Model 1 Model 2

B βB β

-0,04 Korak 1:
0,00
Spol 0,01 -0,13* -0,04 -0,14**
Starost -0,02
Učna uspešnost -0,02 0,00 0,05
R2
0,01 0,01
Kompetentnost
Samozavest 0,02
Karakter
Skrb Korak 2:
Povezanost
ΔR2 0,00 -0,02
R2 -0,04
F za spremembo R2 -0,01 0,12
-0,05
0,03 -0,17**
0,04*
-0,01

-0,04

0,02 0,06*
2,04 2,85*

Opombe: *p < 0,05, **p < 0,01, ***p < 0,001.

V tabeli 28 je predstavljena hierarhična regresijska analiza za spre-
menljivke, ki napovedujejo odnosno viktimizacijo. Demografske spremen-
ljivke, ki so bile vključene v prvi korak, niso statistično značilni napovedni-
ki odnosne viktimizacije. Izmed kazalnikov pozitivnega razvoja mladih, ki
so bili vključeni v drugem koraku, je bila samo povezanost statistično zna-
čilen napovednik kazalnikov pozitivnega razvoja mladih. Udeleženci z viš-
jo stopnjo povezanosti so namreč v manjši meri žrtve odnosnega nasilja.
Vse spremenljivke pojasnijo 5 % variance odnosne viktimizacije.

149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154