Page 144 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 144
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse
Tabela 22: Deskriptivna statistika in korelacije
M SD 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
/
1. Spol / 2,20 -0,10
1,14 0,17** 0,20**
2 Starost 22,21 0,42 -0,32** -0,12* -0,07
0,26 -0,06 -0,04 -0,03 0,44**
3. Učna 6,08
uspešnost 0,53 -0,13* 0,00 -0,01 0,34** 0,30**
4. Besedno 1,29 0,46 0,04 -0,02 -0,01 0,17** 0,31** 0,68**
nasilje
0,59 -0,11* 0,14** 0,18** 0,02 -0,03 -0,09 -0,16**
5. Odnos- 1,12 0,70 -0,07 0,11* 0,16** 0,03 -0,06 -0,09 -0,16** 0,62**
no nasilje 0,45 0,07 -0,06 0,06 -0,11* -0,09 0,02 -0,04 0,21** 0,23**
0,60 0,17** 0,00 0,05 -0,19* -0,15** -0,06 -0,02 0,15** 0,11* 0,49**
6. Besedna 0,59 -0,03 0,03 0,16** -0,06 0,00 -0,16** -0,20** 0,53** 0,44** 0,29** 0,16**
viktimiza- 1,23
cija
7. Odno- 1,17
sna vikti-
mizacija
8. Kompe- 3,32
tentnost
9. Samoza- 3,72
vest
10. Karak- 4,01
ter
11. Skrb 4,12
12. Pove- 3,75
zanost
Opombe. *p < 0,05, **p < 0,001.
V tabeli 23 in 24 so predstavljene frekvence odgovorov na posamezne
postavke, ki merijo izvajanje oziroma doživljanje besednega in odnosnega
nasilja. Iz tabele 23 je razvidno, da je pri vsaki postavki večina udeležencev
poročala, da ne izvajajo posamezne oblike nasilja. Pri tem nekoliko izstopa-
jo naslednje oblike izvajanja besednega nasilja: zafrkavanje študentov, saj je
10,7 % udeležencev poročalo, da so vsaj enkrat ali dvakrat na mesec zafrka-
vali študente, in podajanje nesramnih pripomb o študentu/ki, saj je 12,9 %
udeležencev poročalo, da so vsaj enkrat ali dvakrat na mesec imeli nesram-
ne pripombe o študentu/ki.
144
Tabela 22: Deskriptivna statistika in korelacije
M SD 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
/
1. Spol / 2,20 -0,10
1,14 0,17** 0,20**
2 Starost 22,21 0,42 -0,32** -0,12* -0,07
0,26 -0,06 -0,04 -0,03 0,44**
3. Učna 6,08
uspešnost 0,53 -0,13* 0,00 -0,01 0,34** 0,30**
4. Besedno 1,29 0,46 0,04 -0,02 -0,01 0,17** 0,31** 0,68**
nasilje
0,59 -0,11* 0,14** 0,18** 0,02 -0,03 -0,09 -0,16**
5. Odnos- 1,12 0,70 -0,07 0,11* 0,16** 0,03 -0,06 -0,09 -0,16** 0,62**
no nasilje 0,45 0,07 -0,06 0,06 -0,11* -0,09 0,02 -0,04 0,21** 0,23**
0,60 0,17** 0,00 0,05 -0,19* -0,15** -0,06 -0,02 0,15** 0,11* 0,49**
6. Besedna 0,59 -0,03 0,03 0,16** -0,06 0,00 -0,16** -0,20** 0,53** 0,44** 0,29** 0,16**
viktimiza- 1,23
cija
7. Odno- 1,17
sna vikti-
mizacija
8. Kompe- 3,32
tentnost
9. Samoza- 3,72
vest
10. Karak- 4,01
ter
11. Skrb 4,12
12. Pove- 3,75
zanost
Opombe. *p < 0,05, **p < 0,001.
V tabeli 23 in 24 so predstavljene frekvence odgovorov na posamezne
postavke, ki merijo izvajanje oziroma doživljanje besednega in odnosnega
nasilja. Iz tabele 23 je razvidno, da je pri vsaki postavki večina udeležencev
poročala, da ne izvajajo posamezne oblike nasilja. Pri tem nekoliko izstopa-
jo naslednje oblike izvajanja besednega nasilja: zafrkavanje študentov, saj je
10,7 % udeležencev poročalo, da so vsaj enkrat ali dvakrat na mesec zafrka-
vali študente, in podajanje nesramnih pripomb o študentu/ki, saj je 12,9 %
udeležencev poročalo, da so vsaj enkrat ali dvakrat na mesec imeli nesram-
ne pripombe o študentu/ki.
144