Page 246 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 246
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja

Youth: A Review.« Computers in Human Behavior 53: 204–15. doi: 10.1016/j.
chb.2015.06.035.

Tancig, Simona. 2008. »Razvoj empatije, teorije uma in metareprezentacije:
interdisciplinarni pogledi.« V Marko Bohanec, Darja Mladenić, Marko
Grobelnik, Milan Heričko, Urban Kordeš in Olga Markič (ured.), Zbor-

nik 11. mednarodne multikonference Informacijska družba - IS 2008, 13.–
17. oktober 2008: zvezek A (Kognitivna znanost): 353-357, Ljubljana: Insti-
tut „Jožef Stefan“.

Tancig, Simona. 2014. »Kako branje spreminja možgane in kaj izgubimo, če pi-
sanje nadomestimo s tipkanjem?« V Mojca Orel (ur.), Zbornik prispevkov
na mednarodni konferenci EDUvision 2014, 27.–28. november 2014: 11–19,
Ljubljana,.

Tancig, Simona. 2014a. »Novejša spoznanja nevroedukacijske znanosti o spe-
cifičnih učnih težavah.« Vabljeno predavanje; Otroci in mladostniki s spe-

cifičnimi učnimi težavami – podpora pri uresničevanju njihovih potencia-

lov. Zbornik prispevkov Četrte mednarodne konference o specifičnih učnih
težavah: 72–82. Ljubljana: Društvo Bravo.

Tancig, Simona. 2014b. »Nevroedukacija in utelešena kognicija – pogledi na gi-
balno in plesno dejavnost«. Plenarno predavanje. V Vesna Geršak in Nina
Meško (ured.) Zbornik 2. Mednarodne konference plesne pedagogike: 11.
Velenje: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti.

Tancig, Simona. 2016. »Od Prousta do Twitterja - nevroedukacijske raziskave
bralne pismenosti v digitalni dobi.« V Tatjana Devjak, Igor Saksida, Da-
garin Fojkar, (ured.). Bralna pismenost kot izziv in odgovornost: 9–26. 1.
izd. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Thompson, Evan T. 2007. Life in mind: Biology, phenomenology, and the scien-
ces of the mind. Cambridge, MA: Harvard University Press.

Uncapher, Melina R., Monica K. Thieu in Anthony D. Wagner, A.D. (2016).
“Media multitasking and memory: Differences in working memory and
long-term memory”. Psych. on Bull. Rev. 23 (2): 483–490. doi: 10.3758/
s13423-015-0907-3.

Uncapher, Melina R., Lin Lin, Larry D. Rosen, Heather L. Kirkorian,, Nao-
mi S. Baron, Kira Bailey, Joanne Cantor, David L. Strayer, Thomas D.
Parsons in Anthony D. Wagner. (2017). “Media Multitasking and Cogni-
tive, Psychological, Neural in Learning Differences”. Pediatrics 140 (s2),
doi: 10. 1542/ peds. 2016- 1758D.

246
   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251