Page 202 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 202
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja

Nickerson, Amanda B. in Amy M. Brosof. »Identifying skills and behaviors for
successful inclusion of students with emotional or behavioral disorders.«
Behavioral disorders 28 št. 4 (2003): 401- 409.

Payne, Linda D., Lori J. Marks and Barry Bogan. »Using curriculum-based as-
sessment to adress the academic and behavioral deficits of students with
emotional and behavioral disorders.« Beyond Behavior 16 št. 3 (2007): 3-6.

Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje vzgojno-izobraževalnih
programov za otroke s posebnimi potrebami. (2018): 31. člen. Pridobljeno
s: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV7972

Pšunder, Mateja. Vodenje razreda. Maribor: Mednarodna založba Oddelka za
slovanske jezike in književnost, Filozofska fakulteta, 2011.

Rapuš Pavel, Jana. Značilnosti disciplinskih problemov in odzivi učiteljev pri
delu z učenci s čustvenimi, vedenjskimi in socialnimi težavami. Ljublja-
na: Pedagoška fakulteta, 2010.

Schmidt, Majda in Helena Čreslovnik. »Learning habits of SSN in short-term
vocational education programmes.« Educational Studies 36 št. 4 (2010):
415-430.

Schmidt, Majda in Branka Čagran. »Razredna klima v inkluzivnem razredu.«
Sodobna pedagogika 56 št. 4 (2005): 24–40.

Sharma, Umesh, Tim Loreman in Chris Forlin. »Measuring teacher efficacy to
implement inclusive practices.« Journal of Research in Special Educatio-
nal Needs 12 št. 1 (2012): 12–21. http://dx.doi.org.ezproxy.lib.ukm.si/10.1111/j.
1471-3802.2011.01200.x.

Soodak, Leslie C. »Classroom Management in Inclusive Settings.« Theory in to
Practice 42 št. 4 (2003): 327–333.

Soodak, Leslie C. in Mary R. McCarthy. »Classroom management in inclu-
sive settings.« V Handbook of classroom management: Research, pra-
ctice and contemporary issues, edited by C. M. Evertson and C. S. We-
instein, 1005-1019. Mahwah, NJ & London, UK: Lawrence Erlbaum
Associates Publishers, 2006.

Tournaki, Nelly in David M. Podell. »The impact of student characteristics and
teacher efficacy on teachers‘ predictions of student success.« Taching and
Teacher Education 21 št. 3 (2005): 299–314. doi: 10.1016/j.tate.2005.01.003.

Tschannen-Moran, Megan in Anita Woolfolk Hoy. »Teacher efficacy: captu-
ring an elusive construct.« Teaching and Teacher Education 17 št. 7 (2001):
783–805.

202
   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207