Page 171 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 171
talne r epr ezentacije študentov do nadarjenih in njihovega izobr aževanja

Vodstven Začetni letnik Zaključni letnik
Perfekcionist
Zadovoljen f f% f f%
13 0
Vidik družbe 0 7
Kritika identifikacije 6 0
Izkoriščanje ugodnosti 45 4 % 23 3 %
Piflar 22 0
Spregledana nadarjenost 11 0
Stigmatizacija 0 11
Pritisk družbe 6 5
0 7
6 0

Tabela 17: AGA-izobraževanje nadarjenih – struktura semantičnih kategorij

Didaktično-metodične prilagoditve Začetni letnik Zaključni letnik
Dodatne naloge
Dodatni pouk f f% f f%
Zahtevnejše naloge 554 49 % 458 47 %
Prilagojeno delo 167 50
Strategije dela 92 106
Tekmovanja 103 48
Diferenciacija in individualizacija 35 42
Projektno delo 17 51
Skupinsko delo 41 19
Individualno delo 0 52
Raznolikost dela 23 6
IP 23 6
Medpredmetno sodelovanje 21 7
Problemske naloge 21 7
Kreativne delavnice 11 16
Akceleracija 0 18
14 4
Negativni vidiki izobraževanja nadarjenih 7 10
Kritika izvajanja v praksi 0 16
Kritika identifikacije 125 11 % 161 17 %
Kritika neenake obravnave 66 113
Preobremenjenost nadarjenih 25 21
Neusposobljenost učiteljev 21 0
Pretirano poudarjanje 8 7
5 9
Okolja 0 11
Osnovna šola 161 14 % 104 11 %
Obšolske dejavnosti 39 51
51 37

171
   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176