Page 170 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 170
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja

Tabela 16: AGA-nadarjen učenec – struktura semantičnih kategorij

Konceptualizacija nadarjenosti Začetni letnik Zaključni letnik
Pameten
Nadpovprečen f f% f f%
Sposoben 359 34 % 296 34 %
Talent 211 119
Močna področja 72 78
Nadarjen 43 16
Učenec s PP 28
Dvojna izjemnost 3 9
Gardner 0 22
2 21
Področja nadarjenosti 0 11
Učna uspešnost 0 12
Umetnost 177 17 % 8
Nadarjen na več področjih 40 259 29 %
Matematika 76 84
Nadarjen na enem področju 16 44
Šport 17 57
Nadarjen na enem ali več področjih 14 24
14 25
Učnomotivacijske lastnosti 0 15
Vedoželjen 238 23 % 10
Marljiv 45 143 16 %
Uspešen 48 41
Sodeluje pri pouku 20 25
Razgledan 44 26
Aktiven 27 0
Spreten 0 6
Zdolgočasen 19 23
Organiziran 8 0
Nestereotipne lastnosti 4 11
Samostojen 10 11
Nemiren med poukom 10 0
3 0
Kognitivne lastnosti 157 15 % 0
Divergentno razmišlja 53 125 14 %
Ustvarjalen 35 31
Hitro dojema 51 44
Logično sklepa 11 16
Kritičen 2 26
Igriv 5 8
77 7 % 0
Socialno-emocionalne lastnosti 48 34 4 %
Socialno spreten 10 19
Asocialen 8

170
   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175