Page 167 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 167
mentalne r epr ezentacije študentov do nadarjenih in njihovega izobr aževanja
Boben, Dušica. »Smo psihologi (edini) kompetentni za identifikacijo nadarje-
nih?« V Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarje-
nih, urednici Mojca Juriševič in Božena Stritih, 57–76. Ljubljana: Pedago-
ška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012.
Carbon, Claus-Christian, and Vera Hesslinger. »Attitudes and cognitive dis-
tances: On the non-unitary and flexible nature of cognitive maps.« Ad-
vances in Cognitive Psychology 9, no. 3 (2013): 121–129. doi: 10.2478/v10053-
008-0140-y.
Flynt, E. Sutton, in William G. Brozo. »It’s all about the teacher.« The Reading
Teacher, 62 (2009): 536–538.
Freeman, Joan. Gifted lives: What happens when gifted children grow up. New
York, NY: Routledge, 2010.
Hall, Stuart, ur. Representation: Cultural representations and signifying practi-
ces. Vol. 2. London, UK: Sage, 1997.
Huang, Jia-Li. »Cultivating teacher thinking: Ideas and practice. « Educati-
onal Research for Policy and Practice 14 (2015): 247–257. doi: https://doi.
org/10.1007/s10671-015-9184-1.
IEA. Public attitudes towards gifted education. Pasadena, CA: Institute for
Educational Advancement, 2018.
Juriševič, Mojca. »Inkluzivna edukacija nadarjenih učencev v kontekstu izo-
braževanja učiteljev.« V Inkluzija v sodobni šoli, urednika Dean Hozjan in
Marko Strle, str. 253–268. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-
-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, 2012b.
Juriševič, Mojca. »Vzgoja in izobraževanje nadarjenih.« V Bela knjiga o vzgo-
ji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011, urednika Janez Krek in Mira
Metljak, str. 329–345. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo,
2011.
Juriševič, Mojca. »Zmorem in hočem več: nadarjen učenec pri pouku.« Fizika
v šoli, 23, no. 1 (2018): 2–8.
Juriševič, Mojca. Nadarjeni učenci v slovenski šoli. Ljubljana: Univerza v Lju-
bljani, Pedagoška fakulteta, 2012a.
Loboda, Maruša, Nika Bedek, Urška Žerak, Mojca Juriševič in Janez Vogrinc.
»Stališča študentov pedagoških smeri do nadarjenih in njihovega izobra-
ževanja.« Didactica Slovenica Pedagoška obzorja 35, no. 1 (2020): 3–20.
Martin, Laurie, Rachel Burns in Matthias Schonlau. »Mental disorders among
gifted and nongifted youth: A selected review of the epidemiologic litera-
ture.« Gifted Child Quarterly 54 (2010): 31–41.
167
Boben, Dušica. »Smo psihologi (edini) kompetentni za identifikacijo nadarje-
nih?« V Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarje-
nih, urednici Mojca Juriševič in Božena Stritih, 57–76. Ljubljana: Pedago-
ška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012.
Carbon, Claus-Christian, and Vera Hesslinger. »Attitudes and cognitive dis-
tances: On the non-unitary and flexible nature of cognitive maps.« Ad-
vances in Cognitive Psychology 9, no. 3 (2013): 121–129. doi: 10.2478/v10053-
008-0140-y.
Flynt, E. Sutton, in William G. Brozo. »It’s all about the teacher.« The Reading
Teacher, 62 (2009): 536–538.
Freeman, Joan. Gifted lives: What happens when gifted children grow up. New
York, NY: Routledge, 2010.
Hall, Stuart, ur. Representation: Cultural representations and signifying practi-
ces. Vol. 2. London, UK: Sage, 1997.
Huang, Jia-Li. »Cultivating teacher thinking: Ideas and practice. « Educati-
onal Research for Policy and Practice 14 (2015): 247–257. doi: https://doi.
org/10.1007/s10671-015-9184-1.
IEA. Public attitudes towards gifted education. Pasadena, CA: Institute for
Educational Advancement, 2018.
Juriševič, Mojca. »Inkluzivna edukacija nadarjenih učencev v kontekstu izo-
braževanja učiteljev.« V Inkluzija v sodobni šoli, urednika Dean Hozjan in
Marko Strle, str. 253–268. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-
-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, 2012b.
Juriševič, Mojca. »Vzgoja in izobraževanje nadarjenih.« V Bela knjiga o vzgo-
ji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011, urednika Janez Krek in Mira
Metljak, str. 329–345. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo,
2011.
Juriševič, Mojca. »Zmorem in hočem več: nadarjen učenec pri pouku.« Fizika
v šoli, 23, no. 1 (2018): 2–8.
Juriševič, Mojca. Nadarjeni učenci v slovenski šoli. Ljubljana: Univerza v Lju-
bljani, Pedagoška fakulteta, 2012a.
Loboda, Maruša, Nika Bedek, Urška Žerak, Mojca Juriševič in Janez Vogrinc.
»Stališča študentov pedagoških smeri do nadarjenih in njihovega izobra-
ževanja.« Didactica Slovenica Pedagoška obzorja 35, no. 1 (2020): 3–20.
Martin, Laurie, Rachel Burns in Matthias Schonlau. »Mental disorders among
gifted and nongifted youth: A selected review of the epidemiologic litera-
ture.« Gifted Child Quarterly 54 (2010): 31–41.
167