Page 169 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 169
mentalne r epr ezentacije študentov do nadarjenih in njihovega izobr aževanja
Sternberg, Robert J. In Scott Barry Kaufman. »Theories and Conceptions of
Giftedness.« V Handbook of giftedness in children: Psychoeducational the-
ory, research, and best practices, urednik Steven I. Pfeiffer, 29–47. New
York, NY: Springer., 2018.
Swanson, Julie Dingle in E. Wayne Lord. »Harnessing and guiding the power
of policy: Examples from one state’s experiences.« Journal for the Educa-
tion of the Gifted 36 (2013): 198–219.
Szalay, Lorand B. in Jack E. Brent. »The analysis of cultural meanings throu-
gh free verbal associations. Journal of Social Psychology 72 (1967): 161–187.
Szymanski, Antonia, Laurie Croft in Brian Godor. »Determining attitudes
toward ability: A new tool for new understanding.« Journal of Advanced
Academics 29, no. 1 (2018): 29–55.
Wilson, Janie H. »Predicting student attitudes and grades from perceptions of
instructors’ attitudes.« Teaching of Psychology 33 (2006): 91–95.
ZOsn – Zakon o osnovni šoli. http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZA-
KO448.
Žagar, Drago, Jana Artač, Tanja Bezič, Mirt Nagy in Sonja Purgaj. Koncept.
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli. Ljublja-
na: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1999.
Žagar, Drago. »Metodologija odkrivanja nadarjenih učencev v Sloveniji: za-
kaj tako in kaj spremeniti.« V Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izo-
braževanju nadarjenih, urednici Mojca Juriševič in Božena Stritih, 19–26.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012.
Priloge
Spodnji tabeli prikazujeta podrobnejšo primerjavo strukture pojmov na-
darjen učenec (Tabela 16) in izobraževanje nadarjenih (Tabela 17)
169
Sternberg, Robert J. In Scott Barry Kaufman. »Theories and Conceptions of
Giftedness.« V Handbook of giftedness in children: Psychoeducational the-
ory, research, and best practices, urednik Steven I. Pfeiffer, 29–47. New
York, NY: Springer., 2018.
Swanson, Julie Dingle in E. Wayne Lord. »Harnessing and guiding the power
of policy: Examples from one state’s experiences.« Journal for the Educa-
tion of the Gifted 36 (2013): 198–219.
Szalay, Lorand B. in Jack E. Brent. »The analysis of cultural meanings throu-
gh free verbal associations. Journal of Social Psychology 72 (1967): 161–187.
Szymanski, Antonia, Laurie Croft in Brian Godor. »Determining attitudes
toward ability: A new tool for new understanding.« Journal of Advanced
Academics 29, no. 1 (2018): 29–55.
Wilson, Janie H. »Predicting student attitudes and grades from perceptions of
instructors’ attitudes.« Teaching of Psychology 33 (2006): 91–95.
ZOsn – Zakon o osnovni šoli. http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZA-
KO448.
Žagar, Drago, Jana Artač, Tanja Bezič, Mirt Nagy in Sonja Purgaj. Koncept.
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli. Ljublja-
na: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1999.
Žagar, Drago. »Metodologija odkrivanja nadarjenih učencev v Sloveniji: za-
kaj tako in kaj spremeniti.« V Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izo-
braževanju nadarjenih, urednici Mojca Juriševič in Božena Stritih, 19–26.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012.
Priloge
Spodnji tabeli prikazujeta podrobnejšo primerjavo strukture pojmov na-
darjen učenec (Tabela 16) in izobraževanje nadarjenih (Tabela 17)
169