Page 155 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 155
konsenz o znanstveni terminologiji s področja gledališke pedagogike
Bolton, Gavin. 1986. Selected writings on Drama and Education. New York:
Longman Group Limited.
Bolton, Gavin. 1999. Acting in Clasroom drama. A critical Analysis. Maine: Ca-
lendar Islands Publishers.
Bolton, Gavin. 2015. »Foreword.« V Dorothy Heathcote on Education and Dra-
ma, uredila Cecily O‘Neill, 1–9. New York: Routledge.
Bowell, Pamela in Brian S. Heap. 2013. Planning Process Drama: Enriching Te-
aching and Learning. London, New York: Routledge.
Edmiston, Brian. 2014. Transforming Teaching and Learning with Active and
Dramatic Approaches. London, New York: Routledge.
Heathcote, Dorothy. 1967. »Improvisation.« V Dorothy Heathcote: Collected
writings on education and drama, uredili Liz Johnson in Cecily O’Neill,
44−48. London: Hutchinson.
Kolb, David. 2015. Experiential learning: experience as the source of learning
and development. New Jersey: Pearson Education.
Korošec, Helena. 2007. »Gledališče – medij za učenje in poučevanje ter otrokov
celostni razvoj.« Sodobna pedagogika, 58(3): 11–127.
Kos, Janko. 2001. Literarna teorija. Ljubljana: DZS.
Kroflič, Breda. 1999. Ustvarjalni gib – tretja razsežnost pouka. Ljubljana: Znan-
stveno in publicistično središče.
Lešnik, Irina. 2017. »Odnos bodočih učiteljev razrednega pouka do gledališke
pedagogike.« V Vidiki internacionalizacije in kakovosti v visokem šolstvu,
uredila Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, Tina Štemberger in Silva Bratož,
313–325. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Lukan, Blaž. 1996. Gledališki pojmovnik. Šentilj: Založba Aristej d. o. o.
Marentič Požarnik, Barica, Marjeta Šarić in Barbara Šteh. 2019. Izkustveno
učenje. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v
Ljubljani.
McGuinn, Nicholas. 2014. The English Teacher’s Drama Handbook. New York:
Routledge.
O’Neill, Cecily. 2015. Dorothy Heathcote on Education and Drama. New York:
Routledge.
O’Toole, John. 1992. The Process of Drama: Negotiating Art and Meaning. Lon-
don: Routledge.
Özbek, Gökçen. 2014. »Drama v izobraževanju: ključne konceptualne poteze.«
Sodobna pedagogika, 65(1): 72–89.
155
Bolton, Gavin. 1986. Selected writings on Drama and Education. New York:
Longman Group Limited.
Bolton, Gavin. 1999. Acting in Clasroom drama. A critical Analysis. Maine: Ca-
lendar Islands Publishers.
Bolton, Gavin. 2015. »Foreword.« V Dorothy Heathcote on Education and Dra-
ma, uredila Cecily O‘Neill, 1–9. New York: Routledge.
Bowell, Pamela in Brian S. Heap. 2013. Planning Process Drama: Enriching Te-
aching and Learning. London, New York: Routledge.
Edmiston, Brian. 2014. Transforming Teaching and Learning with Active and
Dramatic Approaches. London, New York: Routledge.
Heathcote, Dorothy. 1967. »Improvisation.« V Dorothy Heathcote: Collected
writings on education and drama, uredili Liz Johnson in Cecily O’Neill,
44−48. London: Hutchinson.
Kolb, David. 2015. Experiential learning: experience as the source of learning
and development. New Jersey: Pearson Education.
Korošec, Helena. 2007. »Gledališče – medij za učenje in poučevanje ter otrokov
celostni razvoj.« Sodobna pedagogika, 58(3): 11–127.
Kos, Janko. 2001. Literarna teorija. Ljubljana: DZS.
Kroflič, Breda. 1999. Ustvarjalni gib – tretja razsežnost pouka. Ljubljana: Znan-
stveno in publicistično središče.
Lešnik, Irina. 2017. »Odnos bodočih učiteljev razrednega pouka do gledališke
pedagogike.« V Vidiki internacionalizacije in kakovosti v visokem šolstvu,
uredila Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, Tina Štemberger in Silva Bratož,
313–325. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Lukan, Blaž. 1996. Gledališki pojmovnik. Šentilj: Založba Aristej d. o. o.
Marentič Požarnik, Barica, Marjeta Šarić in Barbara Šteh. 2019. Izkustveno
učenje. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v
Ljubljani.
McGuinn, Nicholas. 2014. The English Teacher’s Drama Handbook. New York:
Routledge.
O’Neill, Cecily. 2015. Dorothy Heathcote on Education and Drama. New York:
Routledge.
O’Toole, John. 1992. The Process of Drama: Negotiating Art and Meaning. Lon-
don: Routledge.
Özbek, Gökçen. 2014. »Drama v izobraževanju: ključne konceptualne poteze.«
Sodobna pedagogika, 65(1): 72–89.
155