Page 145 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 145
zaznave učiteljev začetnikov o svojih mentorjih in sodelovanju z njimi

Literatura
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Ljubljana: Zavod Re-

publike Slovenije za šolstvo, 2011.
Javornik Krečič, Marija. Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za pouk.

Ljubljana: i2 založba, 2008.
Javrh, Petra. »Fazni model razvoja kariere slovenskih učiteljev«. Sodobna peda-

gogika 58, št. 5 (2007): 68–87.
Koki, Stan. »The Role of Teacher Mentoring in Educational Reform«. V PREL

Briefing Paper. Pacific Resources for Education and Learning (ZDA: Office
of Educational Research and Improvement, 1997), 1–6.
Mass Mentoring Partnership. Mentoring 101 Train the Trainer Curriculum,
Roles and Tasks of a Mentor, 2013. Https://www.uwb.edu/getattachment/
premajor/atp/faculty-and-staff-mentors/mentor-resources/ATP-Mentor-
ship-Program-Roles-and-Tasks.pdf (2. 12. 2019).
Mullen, Carol A. Mentoring: An Overview. V SAGE Handbook of Mentoring
and Coaching in Education (London: SAGE Publications Ltd, 2012), 7–23.
Muršak, Janko idr. Poklicni razvoj učiteljev. Ljubljana: Znanstvena založba Fi-
lozofske fakultete, 2011.
Parker-Katz, Michelle, in Bay, Mary. »Conceptualizing mentor knowledge:
Learning from the insiders«. Teaching and Teacher Education 24 (2008):
1259–1269.
Peklaj, Cirila, idr. Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-izobraževalnih
ciljev v šoli. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2009.
Puklek Levpušček, Melita (2007). Kompetence učiteljev – mentorjev študen-
tov. V Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev (Ljubljana: Center za pe-
dagoško izobraževanje Filozofske fakultete, 2007), 49–57.
Razdevšek Pučko, Cveta, in Juriševič, Mojca. »Razvoj poklicne identitete uči-
teljev«. Vzgoja in izobraževanje 41, št. 6 (2010): 13–19.
Rebolj, Barbara. Vloga učitelja praktika kot mentorja pri pedagoški praksi. V
Teorija in praksa v izobraževanju učiteljev (Ljubljana: Center za pedago-
ško izobraževanje Filozofske fakultete, 2006), 165–172.
Supporting teacher competence development for better learning outcomes. Bru-
selj: European Commission, Education and Training (Thematic Wor-
king Group »Teacher Professional Development«), 2013. Http://ec.europa.
eu/assets/eac/education/experts-groups/2011-2013/teacher/teachercomp_
en.pdf (2. 12. 2019).

145
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150