Page 80 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 80
Razlika (absolutna Razlika po spolu
vrednost)
Država Boljši rezultat
dečkov
Boljši rezultat deklic
  Norveška (5) 21 (2,3)
  Avstralija 22 (2,5) 21 ▲
  Finska 22 (2,2) 22 ▲
  Nova Zelandija 22 (3,2) 22 ▲
  Trinidad in Tobago 22 (4,9) 22 ▲
  Maroko 28 (3,0) 22 ▲
28 ▲

  Združeni arabski 30 (5,8) 30 ▲
emirati (ZAE)

  Kuvajt 34 (7,7) 34 ▲

  Katar 36 (4,0) 36 ▲

  Egipt 37 (4,8) 37 ▲

80   Bahrajn 43 (3,8) 43 ▲

  Iran 46 (5,9) 46 ▲

  Oman 46 (3,0) 46 ▲

  Republika Južna 52 (3,0) 52 ▲
Afrika (JAR)

  Saudova Arabija 65 (7,5) 65 ▲

  Mednarodno 19 (0,5) 19 ▲
povprečje

  Referenčne udeleženke

  Andaluzija, Španija 3 (2,8) 3

2 Madrid, Španija 7 (2,9) 7 ▲

  Buenos Aires, 10 (3,7) 10 ▲
Argentina

≡ Quebec, Kanada 11 (3,1) 11 ▲

  Ontario, Kanada 12 (3,6) 12 ▲

  Dubai, ZAE 13 (5,4) 13 ▲

  Moskva 16 (2,5) 16

  Norveška (4) 17 (2,2) 17

2 Danska (3) 19 (3,3) 19

  angleščina/afri- 30 (3,4) 30 ▲
kanščina/zulu (JAR)

  Abu Dabi, ZAE 40 (10,2) 40 ▲  

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85