Page 138 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 138
Tabela 8.1: Prostor za domače naloge v šoli

Ali imajo učenke in učenci na vaši šoli na voljo prostor, Odstotek SE
kjer lahko naredijo domače naloge/šolske obveznosti
95,40 1,55
pred začetkom ali po koncu pouka? 4,60 1,55

da

ne

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

Velika večina ravnateljev, in sicer okoli 95 %, je poročala, da imajo učenci
na njihovi šoli na voljo prostor, kjer lahko naredijo domače naloge oziroma op-
ravijo šolske obveznosti pred začetkom ali po koncu pouka. Slednje vidimo iz
tabele 8.1.

Tabela 8.2: Pomoč pri domačih nalogah v šoli

138 Ali je na šoli kdo, ki učenkam in učencem pomaga pri domačih Odstotek SE
nalogah?

da 92,25 2,06

ne 7,75 2,06

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

Ravnatelje smo tudi vprašali ali imajo na šoli koga, ki učencem pomaga pri
domačih nalogah. Kot vidimo iz tabele 8.2, je okoli 92 % ravnateljev odgovori-
lo pritrdilno.

Tabela 8.3: Ocena pogostosti domače naloge – poročanje staršev

Približno kako pogosto ima vaš otrok domačo nalogo? Odstotek SE
moj otrok nima domače naloge 0,40 0,09
manj kot enkrat na teden 1,62 0,22
1- do 2-krat na teden 4,28 0,57
3- do 4-krat na teden 38,75 1,62
vsak dan 54,95 1,73

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

Starši so odgovarjali glede pogostosti domačih nalog, ki jih dobijo njihovi
otroci. Kot je razvidno iz tabele 8.3, je nekaj več kot polovica staršev poročala,
da ima njihov otrok domačo nalogo vsak dan. Odgovora, da otrok nima doma-
če naloge ali da jo ima manjkrat kot enkrat na teden, sta bila v manjšini. Tudi

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143