Page 112 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 112
likšno je skupno število računalnikov (vključno s tabličnimi Odstotek SE
računalniki) na vaši šoli, ki jih lahko uporabljajo učenke in učen-

ci 4. razreda?

25 3,54 1,31

26 0,93 0,66

28 1,24 0,65

30 4,29 1,79

31 0,25 0,25

32 0,32 0,32

34 0,36 0,36

36 0,68 0,06

38 0,73 0,55

40 0,55 0,55

42 1,98 1,55

44 0,39 0,39
112 50 0,66 0,66

56 0,19 0,19

60 0,95 0,57

100 0,23 0,23

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

Iz tabele 5.9 vidimo, da so odgovori zelo razpršeni, vse od šol brez računal-
nika pa do šol z večjim številom računalnikov. Vendar začne delež šol glede na
večje število računalnikov padati tam nekje po 30 računalnikih na šolo. Po dru-
gi strani pa je največji delež šol z računalniki skoncentriran okrog številke 20 ra-
čunalnikov na šolo.

Večina četrtošolcev ima učitelje, ki so poročali, da imajo v razredu knjižni-
co oziroma bralni kotiček – kar vidimo iz tabele 5.10. In koliko knjig imajo v tej
razredni knjižnici ali bralnem kotičku?

Tabela 5.10: Knjižnica oziroma bralni kotiček v razredu – ocena učiteljev

Ali imate v vašem razredu razredno knjižnico ali bralni kotiček? Odstotek SE
da 72,35 3,06
ne 27,65 3,06

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117