Page 109 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 109
manjši problem na njihovi šoli nedoseganje kurikularnih ciljev, da je manj-
ši problem na šoli izostajanje od učnih ur, pa meni približno 10 % ravnateljev.
Vendar, kakor tudi vidimo iz tabele 5.3, je večina ravnateljev ocenila, da vsebi-
na teh treh trditev za njihovo šolo ne predstavljajo problema.

Tabela 5.3: Problemi glede vedenja učiteljev na šoli – ocena ravnateljev

Kolikšen problem na vaši šoli predstav- Ni Manjši Zmeren Resen
problem problem
ljajo naslednja vedenja učiteljev? problem problem
0,78 (0,55) 2,11 (1,6)
zamujanje ali predčasno odhajanje z dela 76,73 (3,82) 20,38 (4)
0,51 (0,4) 2,11 (1,6)
izostajanje od učnih ur 87,25 (2,38) 10,12 (2,68)
2,63 (1,17) 2,11 (1,6)
nedoseganje kurikularnih ciljev 76,54 (3,97) 18,71 (4,14)

Vir: Nacionalna baza PIRLS.
Opomba: standardne napake so navedene v oklepajih.

Tabela 5.4: Šolska knjižnica

Ali ima vaša šola šolsko knjižnico? Odstotek SE 109
da 98,58 0,88
ne 1,42 0,88

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

Ravnatelji so v veliki večini poročali, da imajo v šoli šolsko knjižnico, kar je
vidno v tabeli 5.4.

Tabela 5.5: Število šolskih knjig v šoli (brez revij in ostalega periodičnega
tiska)

Približno koliko knjig (tiskanih) z različnimi naslovi ima vaša Odstotek SE
šolska knjižnica (ne upoštevajte revij in ostalega periodične-
11,24 4,87
ga tiska)? 14,51 5,79
13,02 4,12
250 ali manj 15,31 4,23
20,87 3,71
251–500 25,06 2,92

501–2.000

2.001–5.000

5.001–10.000

več kot 10.000

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

šolska kompozicija in viri
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114