Page 111 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 111
ela 5.8: Dostop do elektronskih knjig

Ali šola zagotavlja dostop do elektronskih knjig? Odstotek SE
da 48,06 4,88
ne 51,94 4,88

Vir: Nacionalna baza PIRLS.

Tabela 5.9: Število računalnikov v šoli, ki jih lahko uporabljajo četrtošolci

Kolikšno je skupno število računalnikov (vključno s tabličnimi Odstotek SE 111
računalniki) na vaši šoli, ki jih lahko uporabljajo učenke in učen-
0,53 0,41
ci 4. razreda? 0,22 0,22
0 9,87 4,38
1 4,29 2,91
2 1,22 0,87
3 3,88 2,80
4 1,33 0,98
5 3,89 2,96
6 5,86 3,30
7 5,64 3,91
8 3,60 2,88
9 0,84 0,84
10 1,26 0,56
11 4,63 2,93
12 1,33 0,85
13 5,40 2,30
14 2,04 1,27
15 7,79 2,29
16 2,23 1,03
17 2,92 1,69
18 9,57 2,27
19 0,25 0,25
20 1,82 1,07
21 1,21 0,73
22 1,11 0,68
23
24

šolska kompozicija in viri
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116