Page 231 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 231
usvajanje tujega jezik a: stališča mlajših učencev
Literatura
Brumen, Mihaela. Učenje in poučevanje dodatnih jezikov v otroštvu. Pred-
nosti učenja tujega jezika v predšolski dobi. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo, 2009.
Brumen, Mihaela. Pridobivanje tujega jezika v otroštvu: priročnik za učitelje:
teoretična in praktična izhodišča za učitelje tujega jezika v prvem in dru-
gem triletju osnovne šole. Ljubljana: DZS, 2003.
Brumen, Mihaela, Polonca Kolbl Ivanjšič in Mateja Pšunder. »Pedagoški vidi-
ki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku.« Revija za elemen-
tarno izobraževanje 8, št. 1-2 (2015): 27–42.
Cameron, Lynne. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge:
Cambridge University Press, 2001.
Čok, Lucija. »Zgodnje učenje jezikov v povezavi s celostnim razvojem otroka.«
V Učenje in poučevanje tujih jezikov na Slovenskem. Pregled sodobne teo-
rije in prakse, ur. Janez Skela, 18–29. Ljubljana: Tangram, 2008.
Čok, Lucija. »Spoznavanje tujega jezika na predšolski stopnji; kdaj – zakaj –
kako.« Pedagoška obzorja 5, št.15 (1990): 31 2.
Dobson, Alan, María Dolores Pérez Murillo in Richard Johnstone. Bilingu-
al Education Project SPAIN: Evaluation Report. Madrid: British Coun-
cil, 2010.
Enever, Jane. »Primary ELT: issues and trends.« V The Routledge Handbook of
English Language Teaching, ur. Graham, Hall, 335364. New York: Routled-
ge Handbooks, 2016.
Gardner, Robert C. in Wallace E. Lambert. Attitudes and Motivation in Second
Language Learning. Rowley, MA: Newbury House, 1972.
Graddol, David. English Next. United Kingdom: British Council, 2006.
Graham, Suzanne, Louise Courtney, Theodoros Marinis in Alan Tonkyn.
»Early Language Learning: The Impact of Teaching and Teacher Factors.«
Language Learning 67, št. 4 (december 2017): 9229 58. Pridobljeno 14. 5.
2019. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/lang.12251.
Jakobovits, Leon A. Measuring foreign language aptitude and attitude. Hawa-
ii: University of Hawaii, 1969.
Jazbec, Saša, Branka Čagran in Alja Lipavic Oštir. “Early Foreign Language
Learning from the Children’s Perspective.” The New Educational Review
45, št. 3 (2016): 124–136. Pridobljeno 22. 5. 2017. http://www.educationalrev.
us.edu.pl/dok/volumes/tner_3_2016.pdf.
231
Literatura
Brumen, Mihaela. Učenje in poučevanje dodatnih jezikov v otroštvu. Pred-
nosti učenja tujega jezika v predšolski dobi. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo, 2009.
Brumen, Mihaela. Pridobivanje tujega jezika v otroštvu: priročnik za učitelje:
teoretična in praktična izhodišča za učitelje tujega jezika v prvem in dru-
gem triletju osnovne šole. Ljubljana: DZS, 2003.
Brumen, Mihaela, Polonca Kolbl Ivanjšič in Mateja Pšunder. »Pedagoški vidi-
ki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku.« Revija za elemen-
tarno izobraževanje 8, št. 1-2 (2015): 27–42.
Cameron, Lynne. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge:
Cambridge University Press, 2001.
Čok, Lucija. »Zgodnje učenje jezikov v povezavi s celostnim razvojem otroka.«
V Učenje in poučevanje tujih jezikov na Slovenskem. Pregled sodobne teo-
rije in prakse, ur. Janez Skela, 18–29. Ljubljana: Tangram, 2008.
Čok, Lucija. »Spoznavanje tujega jezika na predšolski stopnji; kdaj – zakaj –
kako.« Pedagoška obzorja 5, št.15 (1990): 31 2.
Dobson, Alan, María Dolores Pérez Murillo in Richard Johnstone. Bilingu-
al Education Project SPAIN: Evaluation Report. Madrid: British Coun-
cil, 2010.
Enever, Jane. »Primary ELT: issues and trends.« V The Routledge Handbook of
English Language Teaching, ur. Graham, Hall, 335364. New York: Routled-
ge Handbooks, 2016.
Gardner, Robert C. in Wallace E. Lambert. Attitudes and Motivation in Second
Language Learning. Rowley, MA: Newbury House, 1972.
Graddol, David. English Next. United Kingdom: British Council, 2006.
Graham, Suzanne, Louise Courtney, Theodoros Marinis in Alan Tonkyn.
»Early Language Learning: The Impact of Teaching and Teacher Factors.«
Language Learning 67, št. 4 (december 2017): 9229 58. Pridobljeno 14. 5.
2019. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/lang.12251.
Jakobovits, Leon A. Measuring foreign language aptitude and attitude. Hawa-
ii: University of Hawaii, 1969.
Jazbec, Saša, Branka Čagran in Alja Lipavic Oštir. “Early Foreign Language
Learning from the Children’s Perspective.” The New Educational Review
45, št. 3 (2016): 124–136. Pridobljeno 22. 5. 2017. http://www.educationalrev.
us.edu.pl/dok/volumes/tner_3_2016.pdf.
231