Page 233 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 233
usvajanje tujega jezik a: stališča mlajših učencev

triletju/Strokovni%20%C4%8Dlanki%20in%20prevodi/zgodnje_ucenje_
tujega_jezika_z_vidika_razlicnih_teorij_lipavic_ostir.pdf.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Učni načrt za tuji jezik v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju osnoven šole, 2012. Pridobljeno 13. 5.
2014. http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podro-
cje/os/prenovljeni_UN/Tuji_jezij_v_prvem_VI_obdobju.pdf.
Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije. Resolucija o nacionalnem progra-
mu za jezikovno politiko 2014-2018, 2013. Pridobljeno 10. 5. 2014. http://
www.mk.gov.si/fileadmin/mk.gov.si/pageuploads/Ministrstvo/Zakono-
daja/2013/Resolucija_-_sprejeto_besedilo__15.7.2013_.pdf.
Muñoz, Carmen. “What is the best age to learn a second/foreign language?”
Canadian Modern Language Review, (2016). Pridobljeno 22. 5. 2017. http://
www.utpjournals.press/journals/cmlr/Munoz.
Pižorn, Karmen. in Janez Vogrinc. Stališča staršev do uvajanja tujih jezikov v
1. VIO osnovne šole. V POT v večjezičnost – zgodnje učenje tujih jezikov v
1. VIO osnovne šole, ur. Alja Lipavic Oštir in Saša Jazbec, Ljubljana: Zavod
RS za šolstvo, 2010. Pridobljeno 1. 3. 2014. http://www.zrss.si/pdf/vecje-
zicnost.pdf.
Uradni list RS, št. 20/14. Pravilnik o postopnem uvajanju prvega tujega jezika
v 2. razred osnovne šole, 2014. Pridobljeno 23. 5. 2016. http://pisrs.si/Pis.
web/pregledPredpisa?id=PRAV11951.

233
   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238