Page 226 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 226
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

Tabela 20: Rezultat analize variance stališč učencev do uvajanja TJ 1 glede na šolo, kjer se
učijo prvega tujega jezika

Trditve Prvo merjenje Drugo merjenje
januar-februar 2015 - junij 2015

Fp Fp
1,86 0,07
Tujega jezika se učim zato, Med skupinami 1,69 0,11 4,893 <0,001
da lahko govorim z ljud- 1,47 0,17
mi, ki ta jezik govorijo. Znotraj skupin 1,58 0,14
0,97 0,44
Kdor govori angleško, Med skupinami 1,89 0,07 1,526 0,170
je zanimiv. Znotraj skupin 0,63 0,72
2,91 <0,01
Angleščina je zanimiva. Med skupinami 0,64 0,72 1,432 0,203
Znotraj skupin 2,99 <0,01
4,40 <0,01
Želim se učiti angleščine. Med skupinami 2,582 0,019
Znotraj skupin

Učenje angleščine je Med skupinami 1,456 0,194
zanimivo. Znotraj skupin

Pri pouku angleščine se Med skupinami 2,600 0,019
veliko naučim. Znotraj skupin

Dobro je, da se učim Med skupinami 2,023 0,064
angleško. Znotraj kupin

Ne bojim se govoriti Med skupinami 1,992 0,068
angleško zunaj razreda. Znotraj skupin

Pouk angleščine je Med skupinami 2,536 0,021
zanimiv. Znotraj skupin

Ne bojim se govoriti Med skupinami 2,276 0,038
angleško v razredu. Znotraj skupin

Starši so veseli, da se učim Med skupinami 2,902 0,010

govorit angleško. Znotraj skupin

226
   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231