Page 59 - Marjan Šimenc, Prispevki k didaktiki filozofije/etike. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 36
P. 59
vloga didaktičnih napotkov pr i poučevanju filozofije

nekatere elemente vednosti, ki so bili v njej razviti. Ni potrebno dve uri dela
doma, včasih zadošča pet minut za zapis in nekaj minut za razmislek o na-
logi, medtem ko dijaki sedijo na avtobusu na poti iz šole. Tako del povezo-
vanja med urami naredijo učenci sami, kar pa se zgodi le, če si je učitelj te
povezave vnaprej zamislil in jih smiselno zasnoval. A s temi poudarki že se-
gamo preko načrtovanja posamezne ure.

Kakor smo videli, izkušenemu učitelju zgornji didaktični premisleki
niso prinesli veliko novega, odpirajo pa prostor za premislek o našem delu.
O našem delu se učitelji sicer pogovarjamo, vendar predvsem o tem, kako
predstaviti kako temo, katera besedila uporabiti, in o podobnem. Redko pa
se pogovarjamo, kako to delamo. Vendar sta za uspešnost pouka pomemb-
ni obe komponenti, vsebinska in formalna, zato bi morali biti pomembni
tudi za učitelje.

59
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64