Page 250 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 250
ARGUMENT S. PAUL A LYSTU
Potle v tim drugim deilu tiga četertiga cap. vuči od pur-
garskih ričy, koku se imaio ty verni ž nih lebnom, životom
inu pruti tim ludem deržati, de nemaio več koker ty aydi,
kir Boga inu našiga Gospudi Jezusa Cristusa ne znaio, v ve-
liki slipoti hodyti inu vsi žlaht sramoti prebivati. Zakai ty
aydi ty so oslipleni, malykuio, curbario, vso žlaht lotryo,
hudobo, nečistost inu sramoto dopernašaio. Taka nečistost
inu sramota ima biti deleč od svetnikov, kateri so od Buga h
ti pravi veri poklycani inu so druguč royeni skuzi S. Duha,
temuč vsi verni kersčeniki imaio tiga stariga človeka ž nega
hudo, izkaženo šego inu naturo izleči inu tiga noviga člo-
veka obleči, kateri ie po Bugi v ti pravici inu svetusti stvari-
en. Natu on začne poredu šteti, kakove inu katere grehe ty
kersčeniki od sebe imaio odložyti inu nih se izvabiti, tu ie
laže, serd, tatvyno, garde bessede, nyd, souvraštvu, offart,
reznašane, opravlane inu vso žlaht hudobo. Inu se imaio
gvantat inu nase obleči ta leipi, belli, novi gvant, tu ie, oni
imaio biti risnični, krotki, milostivi, dobrutlivi, lubeznivi
inu de ima eden tiga drugiga vučyti, opominati inu napelo-
vati na vse dobru, na brumo inu poštene.
TA v. CAP.
VTim petim cap. še pag od tiga, kar ie v tim četer-
tim začel, govori inu vuči, de ty kersčeniki se
imaio vmei sebo lubyti, eden timu drugimu zenesti,
koker ie Cristus nas lubil inu nom zabsto[n], iz gnade
vse naše grehe odpustil inu za naših grehov volo na
tim
250
Potle v tim drugim deilu tiga četertiga cap. vuči od pur-
garskih ričy, koku se imaio ty verni ž nih lebnom, životom
inu pruti tim ludem deržati, de nemaio več koker ty aydi,
kir Boga inu našiga Gospudi Jezusa Cristusa ne znaio, v ve-
liki slipoti hodyti inu vsi žlaht sramoti prebivati. Zakai ty
aydi ty so oslipleni, malykuio, curbario, vso žlaht lotryo,
hudobo, nečistost inu sramoto dopernašaio. Taka nečistost
inu sramota ima biti deleč od svetnikov, kateri so od Buga h
ti pravi veri poklycani inu so druguč royeni skuzi S. Duha,
temuč vsi verni kersčeniki imaio tiga stariga človeka ž nega
hudo, izkaženo šego inu naturo izleči inu tiga noviga člo-
veka obleči, kateri ie po Bugi v ti pravici inu svetusti stvari-
en. Natu on začne poredu šteti, kakove inu katere grehe ty
kersčeniki od sebe imaio odložyti inu nih se izvabiti, tu ie
laže, serd, tatvyno, garde bessede, nyd, souvraštvu, offart,
reznašane, opravlane inu vso žlaht hudobo. Inu se imaio
gvantat inu nase obleči ta leipi, belli, novi gvant, tu ie, oni
imaio biti risnični, krotki, milostivi, dobrutlivi, lubeznivi
inu de ima eden tiga drugiga vučyti, opominati inu napelo-
vati na vse dobru, na brumo inu poštene.
TA v. CAP.
VTim petim cap. še pag od tiga, kar ie v tim četer-
tim začel, govori inu vuči, de ty kersčeniki se
imaio vmei sebo lubyti, eden timu drugimu zenesti,
koker ie Cristus nas lubil inu nom zabsto[n], iz gnade
vse naše grehe odpustil inu za naših grehov volo na
tim
250