Page 88 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 88
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

NOVO BESEDILO – DODAJANJE
(1')
»Nepravilni glagoli = Irregular Verbs«: Učenje na pamet, a ne
boli prehudo

Nepravilni glagoli v angleščini so nekakšne izjeme, neobičajne po-
sebnosti, neprijetno presenečenje, saj svojih oblik za »Past« in »Past
Participle« ne tvorijo tako kot ostali glagoli – zgolj s preprostim do-
dajanjem končnice »-ed«. Nepravilni glagoli so – za marsikoga od
nas – zato tisto zoprno poglavje angleške slovnice, ki se ga pač mo-
ramo naučiti na pamet.

Znanje nepravilnih glagolov pa je zelo uporabno, saj je podlaga
tvorjenju časov in trpnikov.

Na srečo – nobena juha ni tako vroča, kot se skuha – nepravilni
glagoli v angleščini ne tvorijo tako velike skupine glagolov kot v ne-
katerih drugih jezikih in vam posledično ne bi smeli povzročati več-
jih težav.

Odvzemanje (lat. detractio):
IZVIRNO BESEDILO:
(1)
»Nepravilni glagoli = Irregular Verbs«

Nepravilni glagoli v angleščini so nekakšne izjeme, saj svojih ob-
lik za »Past« in »Past Participle« ne tvorijo tako kot ostali glago-
li – zgolj z dodajanjem končnice »-ed«. Nepravilni glagoli so zato
tisto poglavje angleške slovnice, ki se ga pač moramo naučiti na pa-
met. Znanje nepravilnih glagolov pa je zelo uporabno, saj je podla-
ga tvorjenju časov in trpnikov.

Na srečo nepravilni glagoli v angleščini ne tvorijo tako velike sku-
pine glagolov in vam posledično ne bi smeli povzročati večjih težav.
(http://svet-anglescine.com/kategorija/256/Nepravilni_glagoli_Irregular_
Verbs, pridobljeno 22. 3.2018)

POSTOPEK PREBESEDITVE S POMOČJO ODVZEMANJA (vsi
spremenjeni elementi prvotnega besedila so poudarjeni ležeče):

88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93