Page 216 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 216
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

Slika 5: Vodstvo Univerze v Amsterdamu
Groarke takole zgradi svoj argument:
»Črno-bela fotografija /.../ pred uradnim vhodom na univerzo
predstavlja tri glavne upravnike univerze. Fotografija, zlasti v ve-
likosti plakata, naredi močan vtis, ki postavlja vso to samozave-
stno moškost pred (vizualno blokiran) glavni vhod v univerzo. Po
mnenju odbora, ki je plakat naročil, gre za 'izjavo', ki dejansko po-
udarja, da 'na naši univerzi želimo več žensk' in 'da je do tega cilja
še daleč'.« (prav tam: 112, poudarki in prevod avtorjev)

216
   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221