Page 212 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 212
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
Slika 2: Himere na notredamski katedrali I9
Slika 3: Himere na notredamski katedrali II
9 Običajno ime za prikazani arhitekturni element (odtočni žleb) je bruhalnik. A za
skulpture, ki niso pravi odtočni žlebovi, temveč imajo zgolj estetsko funkcijo, kakor
tudi te, ki so prikazane na fotografijah, se uporabljajo izrazi groteska, himera ali
sklepnik. Vir: Wikipedija, https://sl.wikipedia.org/wiki/Bruhalnik_(arhitektura).
212
Slika 2: Himere na notredamski katedrali I9
Slika 3: Himere na notredamski katedrali II
9 Običajno ime za prikazani arhitekturni element (odtočni žleb) je bruhalnik. A za
skulpture, ki niso pravi odtočni žlebovi, temveč imajo zgolj estetsko funkcijo, kakor
tudi te, ki so prikazane na fotografijah, se uporabljajo izrazi groteska, himera ali
sklepnik. Vir: Wikipedija, https://sl.wikipedia.org/wiki/Bruhalnik_(arhitektura).
212