Page 33 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 33
kaj fizični ali grajeni prostor šole sporoča študentom, ki so na praksi

Cencič, Majda. »Fizični ali grajeni učni prostor kot dejavnik spodbujanja
ustvarjalnosti otrok in učencev.« V Sučasni perspektyvy osvity, ur. Svitla-
na Omelčenko in Joana Aksman, 55–63, 414–415. Horlivka: Institute for
foreign languages, 2016.

Cencič, Majda in Marjanca Pergar Kuščer. »Dejavniki učenja in sporočilnost
šolskega prostora = Learning Factors and the Massage Conveyed by the
School Environment.« Sodobna pedagogika 63, št. 1 (2012): 112–138.

Cencič, Majda in Blaž Simčič. »Izzivi vodenja osnovne šole: mnenja ravnateljic
in ravnateljev o inkluzivnosti fizičnega učnega prostora na njihovi šoli.«
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 12, št. 2 (2014): 29–42, 139.

Day, Christopher . Places of the Soul: Architecture and Environmental Dde-
sign as a Healing Art. London, New York: Routledge Taylor and Francis
Group, 2004.

Day, Christopher in Anita Midbjer. Environment and Children: Passive Lessons
from the Everyday Environment. Amsterdam etc.: Elsevier, 2007.

Dolar Bahovec, Eva in Ksenija Bregar Golobič. Šola in vrtec skozi ogledalo. Lju-
bljana: DZS, 2004.

Ivanuš Grmek, Milena in Marija Javornik Krečič. Osnove didaktike. Maribor:
Pedagoška fakulteta, 2011.

Jereb, Andreja. »Učno okolje kot dejavnik pomoči učencem z učnimi težava-
mi.« V Učenci z učnimi težavami. Izbrane teme, ur. Suzana Pulec Lah in
Marija Velikonja, 68–79. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2011.

Jeznik, Katja. »Inkluzivna kultura se (lahko) začne že pri arhitekturi = Inclu-
sive Culture (can) Starts with Architecture.« V Inkluzija kot temelj šolske
kulture = Inkludering som et grunnlag for skolekultur = Inclusion as a Fo-
undation of Sschool Culture, ur. Boštjan Kotnik, 30–33. Ljubljana: Center
Janeza Levca Ljubljana, 2015.

Klafki, Wolfgang. »Auf dem Weg zur Demokratischen Schule.« Pädagogik und
Schulltag 45, št. 11 (1990): 831–840.

Komenský, Jan Amos. Velika didaktika. Novo mesto: Pedagoška obzorja, 1995.
Kreč, Ana, Ana Kosi, Tina Rome in Jure Hrovat. Vabilo k učenju in igri: Projekt

preobrazbe šolskih ambientov. Ljubljana: Kreativna skupina Svet vmes,
2012.
Mac Ruairc, Gerry, Eli Ottesen in Robin Precey. »Leadership for Inclusive Edu-
cation: Setting the Context.« V Leadership for Inclusive Education: Valu-
es, Vision and Voices, ur. Gerry Mac Ruairc, Eli Ottesen in Robin Precey,
1–5. Rotterdam, Boston, Taipei: Sense Publishers, 2013.

33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38