Page 265 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 265
pr eusmer itev od poučevanja k učenju matematike z upor abo aktivnih metod dela
Peklaj, Cirila. Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev. Ljubljana: Center za
pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete, 2007.
Priporočilo Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih
kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES). Uradni list Evropske
unije, št. 394/10, 30. 12. 2006.
Rutar Ilc, Zora. »Aktivni učenec: zakaj in kako?,« V Modeli poučevanja in uče-
nja. Zbornik prispevkov. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2002.
Schollaert, Robert. Pomen sprememb v izobraževanju. Vpeljevanje sprememb v
šole. Konceptualni vidiki. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2006.
»Smernice, načela in cilji posodabljanja učnih načrtov (2007)«. Ljubljana: Ko-
misija za spremljanje in posodabljanje učnih načrtov in katalogov znanj
za področje splošnega izobraževanja in splošnoizobraževalnih znanj v
poklicnem izobraževanju, 2007. http://www.zrss.si/2007/2.
Učni načrt: program osnovnošolskega izobraževanja. Matematika. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, 1998.
Valenčič Zuljan, Milena. »Kognitivno-konstruktivistični model pouka in na-
darjeni učenci,« Pedagoška obzorja 17, št. 3-4 (2002): 3–12.
Valenčič Zuljan, Milena in Kalin, Jana. »Učitelj - temeljni dejavnik v procesu
inoviranja pedagoške prakse,« Sodobna pedagogika 58, št. 2 (2007): 162–
179.
Veenman, Simon. »Perceived Problems of Beginning Teachers,« Review of
Educational Research, št. 2 (1984): 143–178.
Yager, Robert E. »The constructivist learning model. Towards real reform in
science education,« The science Teacher, št. 6 (1991): 52–57.
Žakelj, Amalija. Procesno-didaktični pristop in razumevanje pojmovnih pred-
stav v osnovni šoli. Doktorsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta, 2004.
265
Peklaj, Cirila. Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev. Ljubljana: Center za
pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete, 2007.
Priporočilo Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih
kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES). Uradni list Evropske
unije, št. 394/10, 30. 12. 2006.
Rutar Ilc, Zora. »Aktivni učenec: zakaj in kako?,« V Modeli poučevanja in uče-
nja. Zbornik prispevkov. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2002.
Schollaert, Robert. Pomen sprememb v izobraževanju. Vpeljevanje sprememb v
šole. Konceptualni vidiki. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2006.
»Smernice, načela in cilji posodabljanja učnih načrtov (2007)«. Ljubljana: Ko-
misija za spremljanje in posodabljanje učnih načrtov in katalogov znanj
za področje splošnega izobraževanja in splošnoizobraževalnih znanj v
poklicnem izobraževanju, 2007. http://www.zrss.si/2007/2.
Učni načrt: program osnovnošolskega izobraževanja. Matematika. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, 1998.
Valenčič Zuljan, Milena. »Kognitivno-konstruktivistični model pouka in na-
darjeni učenci,« Pedagoška obzorja 17, št. 3-4 (2002): 3–12.
Valenčič Zuljan, Milena in Kalin, Jana. »Učitelj - temeljni dejavnik v procesu
inoviranja pedagoške prakse,« Sodobna pedagogika 58, št. 2 (2007): 162–
179.
Veenman, Simon. »Perceived Problems of Beginning Teachers,« Review of
Educational Research, št. 2 (1984): 143–178.
Yager, Robert E. »The constructivist learning model. Towards real reform in
science education,« The science Teacher, št. 6 (1991): 52–57.
Žakelj, Amalija. Procesno-didaktični pristop in razumevanje pojmovnih pred-
stav v osnovni šoli. Doktorsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta, 2004.
265