Page 173 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 173
vključenost družinske tematike v izobr aževanje učiteljev

Luk Fong, PattieY. Y.»Primary school teachers' perceptions of school children
coping with changing family situations – a hybrid Hong Kong experien-
ce.« Social psychology of Education 9 (2006): 425–441.

Marentič Požarnik, Barica, Jana Kalin, Barbara Šteh in Milena Valenčič Zuljan.
Učitelji v prenovi – njihova strokovna avtonomija in odgovornost. Ljublja-
na: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete, 2005.

Matherson Lisa in Tracy M. Windle. »What Do TeachersWant fromTheir Pro-
fessional Development? Four Emerging Themes.« Delta Kappa Gamma
Bulletin 83, št. 3 (2017): 28–32.

Meijer, Paulien C., Fred Korthagen in Angelo Vasalos.»Supporting presence in
teacher education: The connection between the personal and professional
aspects of teaching.« Teaching and teachers Education 25, (2009):297–308.

Mitchell, Christine. »Back to school: a guide to making schools and school
assignments more adoption-frendly.« Publication of the National council
foradoption 27 (2010):1–9. https://www.adoptioncouncil.org/images/stori-
es/ NCFA_ ADOPTION_ADVOCATE_NO27.pdf. (1. 6. 2014)

Norris, KatherineE. L. »Building Relationships between Teachers and Diver-
sely-Structured Families.« Multicultural education 18, št. 1 (2010): 48–50.

Palmer, Parker J. Poučevati s srcem: raziskovanje notranjih pokrajin učiteljeve-
ga življenja. Ljubljana: Educy, 2001.

Pavlič, Tanja. Pojmovanja učiteljic in obravnava različnih družinskih skupnos-
ti v osnovni šoli. Doktorska disertacija. Koper: Pedagoška fakulteta, 2017.

Rangelov Jusović, Radmila. Od saradnje ka partnerstvu: kako izgraditi par-
tnerske odnose između vrtića, škole i porodice: priručnik za odgajatelje i
nastavnike. Sarajevo: Centar za obrazovne iniciative Step by step, 2007.

Rimalower, Lucy in Caty Caren.»The mamas and the papas: the invisible di-
versity of families with same-sexparents in the United States.« SexEduca-
tion 9, št. 1 (2009): 17–32.

Švab, Alenka. Družina: od modernosti k postmodernosti. Ljubljana: Znanstve-
no in publicistično središče, 2001.

Turner Vorbeck, Tammy. »Expanding Multicultural Education to Include Fa-
mily Diversity.« Multicultural education 13, št. 2 (2005): 6–10.

Valenčič Zuljan, Milena. »Modeli in načela učiteljevega profesionalnega razvo-
ja.« Sodobna pedagogika 52, št. 2 (2001): 122–141.

Zaviršek, Darja in Ana Marija Sobočan, ur. Mavrične družine grejo v šolo:
perspektive otrok, staršev in učiteljic. Ljubljana: Fakulteta za socialno delo, 2012.

173
   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178