Page 172 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 172
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

Barr, Jason J. »The relationship between teachers’ empathy and perception of
school culture.« Educational Studies 37, št. 3 (2011): 365–369.

Cankar, Franc, Tomi Deutsch, Sonja Sentočnik, Jana Bezenšek in Metod
Resman, ur. Šola kot stičišče partnerjev: sodelovanje šole, družine in lokal-
nega okolja pri vzgoji in izobraževanju otrok. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo, 2009.

Colpin, Hilde, Lieve Vandemeulebroecke in Pol Ghesquiere.»Supporting the
educational career of children from divorced families: parents’ experienc-
es and the role of the school.« British Journal of Sociology of Education 25,
št. 3 (2004): 275–289.

Crosbie Burnett, Margaret in Ada Skyles. »Stepchildren in Schooland Colle-
ges: Recomendations for Educational Policy Changes.« Family Relations
38, (1989): 59–64.

Cvetek, Slavko. Poučevanje kot profesija, učitelj kot profesionalec. Radovljica:
Didakta, 2005.

Edwards, Oliver W. in Vincent E. Mumford. »Children Raisedby Grandpa-
rents: Inplicationfor Social Policy.« International Journal of sociology and
social policy 25, št. 8 (2005):18–30.

Fullan, Michael in Andy Hargreaves. Za kaj se je vredno boriti v vaši šoli. Lju-
bljana. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2000.

Intihar, Darja in Marjeta Kepec. Partnerstvo med domom in šolo: priročnik za
učitelje, svetovalne delavce in ravnatelje. Ljubljana: Zavod Republike Slo-
venije za šolstvo, 2002.

Kissling, Mark T. »Nowandthen, in and out of the classroom: Teachers lear-
ning to teach throughth experiences of their living curricula.« Teachin-
gand Teacher Education 44, (2014): 81–91.

Korthagen, Fred in Angelo Vasalos. »‘Qualityfromwithin’ as the Key to Profe-
ssional Development.«Paper presented at the annual meeting of the Ame-
rican Educational Research Association (2008). New York. http://post. qu-
eensu.ca/~ste/AERA2008/korthagen.pdf. (15. 6. 2015)

Korthagen, Fred.»Praksa, teorija in osebnost v vseživljenjskem učenju.«Vzgoja
in izobraževanje XL, št. 4 (2009): 4–14.

Kropf, Nancy P. in Denise Burnette. »Grandparents as family caregives: lessons
for intergenerational education.«Educational gerontology 29, (2003):361–
372.

Larrivee, Barbara. »Transforming Teaching Practice: becoming the critically
reflective teachers.« Reflective practice 1, št. 3 (2000): 293–307.

172
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177